תמונה היסטורית של משה לוי יהלומים

יהלומי משה לוי – מסורים למשפחה ולאיכות

 

יהלומי משה לוי היא בראש ובראשונה משפחה. החברה כוללת את המייסד, משה, את שלושת ילדיו ואת חתנו. האווירה חמה ואכפתית, עובדה שזוכה להערכת העובדים והלקוחות גם יחד. רבים מהעובדים של לוי מועסקים בחברה מזה שנים רבות. ״גם אלה שאינם קרובי משפחה הם משפחה מבחינתנו״, מציין לוי.

 

הוא החל את הקריירה שלו בענף היהלומים מיד לאחר שחרורו מהצבא, בשנת 1976. לא היה לו קשר קודם לתעשיית היהלומים – הוא פשוט נענה למודעת דרושים שמצא בעיתון: באותה תקופה התעשיה גייסה והכשירה אנשים לעבוד כמלטשי יהלומים.

 

 משה לוי יהלומים - קודם כל משפחה
צילום:Moshe Levi Diamonds

 

לוי החל לעבוד במפעל ליטוש יהלומים ברמת גן, ומהר מאוד הפך למלטש מיומן. כצעיר שאפתן, הוא החליט לפתוח מפעל ליטוש משלו. אך בסופו של דבר הוא רצה יותר; הוא רצה למכור את היהלומים שייצר. ב-1989 פתח לוי משרד לסחר ביהלהומים בבורסת היהלומים הישראלית, וב-1991 הפך לחבר הבורסה.

 

 

מן ההתחלה התמחה לוי בליטושי באגט וטייפרים, וכאשר ליטוש הנסיכה הפך פופולרי הוא התמחה גם בו. כיום – יחד עם בניו איתי ודור, בתו נופר וחתנו תמיר – לוי עדיין מתמחה בריבועים ואבני צד. החברה מייצרת מגוון רחב של יהלומים מרובעים ואבני צד: נסיכה, ליטוש אשר, אמרלד, קארה, באגט, טייפרים, טרפז וחצאי ירח. הסחורה שלהם, המוצעת בזוגות בעלי התאמה מושלמת, משובצים בטבעות ועגילים. בסטים גדולים יותר הם משובצים בצמידים ושרשראות. בנוסף למפעלי ליטוש בישראל, לוי פתח מפעל משלו בתאילנד, שם מלטשים יהלומים קטנים יותר, של עד 30 נקודות.

 

לוי התמקד בשיווק מחוף לחוף בארה״ב כבר מההתחלה. למרות שזהו שוק חשוב מאוד עבורו, בשנת 2000 החל לוי לחקור שווקים באסיה. בעזרת הדור הצעיר החברה פיתחה חוג לקוחות חשוב באיזור ופתחה משרד משלה בהונג קונג ב-2011. כיום יהלומי משה לוי משרתת לקוחות בהונג קונג ובאיזור כולו, ומוכרת ליצרני תכשיטים, סיטונאים וחנויות פרטיות.

 

היתרון של יהלומי משה לוי הוא השירות: החברה יכולה לספק כמויות גדולות של אבנים מלוטשות בדיוק מושלם ליצרני תכשיטים בקנה מידה גדול – באותו הגודל, המשקל, הבהירות, הצבע והכמויות הדרושות. בהיותם יצרנים, הם יכולים להתחייב לאספקה קבועה. אבל הם מספקים גם כמויות קטנות יותר לתכשיטנים עצמאיים. בקיצור, הם שואפים לספק ללקוח בדיוק את מה שדרוש לו, ולשמור על אמינות עקבית לאורך זמן.

 

 משה לוי יהלומים - קודם כל משפחה
צילום:Moshe Levi Diamonds

 

אבל היתרון שלהם אינו מסתכם בכך. יהלומי משה לוי ידועה בסחורה האיכותית שלה, שמתאימה לתכשיטים היוקרתיים ביותר. זהו שוק נישתי, ויש רק קומץ חברות בעולם שיכולות להתחרות במוצרי החברה.

 

עם התמקדות באסיה, החברה הציגה בתערוכות בהונג קונג בעשור האחרון. זוהי השנה השניה שבה הם מציגים ב-HKJMA בנובמבר.

 

 

תמיד היו להם חוויות מוצלחות בתערוכות אלה. אפילו השנה, עם ההאטה בשווקי אסיה, הם דיווחו כי תערוכת הונג קונג בספטמבר היתה חיובית מאוד עבורם. ״מכרנו ללקוחות ברחבי אסיה – תאילנד, הודו, אוסטרליה, סרי לנקה ועוד״, ציין איתי.

 

אך הם מאוד מודעים לכך שהשוק מאתגר כעת ושעליהם להנמיך את ציפיותיהם. לקראת תערוכת נובמבר הם יוצרים קשר עם הלקוחות הקבועים שלהם, כדי לברר מה דרוש להם ומה יסופק להם במהלך התערוכה. ״אנחנו משווקים הרבה באמצעות האינטרנט ומשלוח ללקוחות שלנו. אנחנו עושים כמיטב יכולתנו ומקווים לטוב״, הוסיף איתי.

 

כמקצוענים, אנשי הצוות של יהלומי משה לוי יודעים שיש עליות וירידות בכל עסק. כמשפחה, הם ימשיכו לתמוך בלקוחות שלהם וזה בזה, כדי להפיק את המיטב מהמצב.

 

 

לחצו כאן למידע נוסף על אודות יהלומי משה לוי.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן