מישאל ורדי

בעליה של חברת יהלומי VMK: אופטימי בנוגע לתערוכת הונג קונג יוני

מישאל ורדי הוא יהלומן צעיר, דור שני למקצוע. הוא החל את הקריירה שלו כמלטש יהלומים במפעל הליטוש המשפחתי. במהלך השנים החל להתעניין במסחר ביהלומים ופיתח התמחות ביהלומים צבעוניים. בשנת 2007 פתח חברה משלו – יהלומי VMK – אשר מתמחה ביהלומים צבעוניים נדירים.

 

החברה מתמקדת בעיקר במזרח הרחוק, ויש לה רשת של לקוחות בהונג קונג, טאייוון, סינגפור ותאילנד. בנוסף, VMK מוכרת ללקוחות מובחרים בארה״ב באמצעות נציגי מכירות שנוסעים בכל רחבי המדינה.

 

VMK מוכרת את כל טווח היהלומים הצבעוניים ומתמקדת ביהלומים צהובים במשקל 1 קרט ומעלה ובצבעים נדירים יותר – ורוד, כחול וירוק – מכל גודל החל מ-10 נקודות ומעלה. מקורם של היהלומים של VMK הוא באפריקה ובאוסטרליה.

 

 

 יהלומים צבעוניים בתפזורת
צילום:VMK Diamonds

החברה מספקת מענה לדרישות הלקוחות לאבנים הנבחרות באופן אישי לכל אחד מהם. זה משמר את המוניטין שלה, של חברה הקשובה כל כולה לצרכי לקוחותיה. ״בזה אנחנו ידועים: בכך שאנחנו מספקים ללקוחות בדיוק את מה שביקשו, במחיר אטרקטיבי״, אמר ורדי. ״אנחנו שואפים לספק שירות לקוחות מושלם. לא ננוח עד שהלקוח יהיה מרוצה, הן במונחי ערך והן מבחינת התקציב״, הוסיף.

 

ורדי מאמין במתן שירות אישי ונוסע למזרח הרחוק בעצמו מדי חודש. לקוחותיו, הכוללים סיטונאים, קמעונאים וסוחרי תכשיטים, מעריכים זאת מאוד.

 

ורדי למד את הקודים התרבותיים אשר חשובים כל כך כאשר עושים עסקים במזרח הרחוק. ״אחרי כל כך הרבה שנים שבהן אנחנו נמצאים בקשרים הדוקים עם חברים ולקוחות מהמזרח הרחוק, בהחלט למדנו להתאים את עצמנו לאופן המעודן והרגוע יותר שבו הם עושים עסקים. חשוב לי שהם אומרים לי בדיוק מה שעל לבם, בלי להתלבט ולהסתיר. אנחנו מאמינים שצריך ליהנות יותר ולנהל פחות מו״מ״.

 

עם גישה כזו אין פלא שהוא פיתח יחסים קרובים עם לקוחותיו. ״הלקוחות שלי הם חברים. כמה מהם החליטו לבוא לבקר בישראל. הם התארחו בביתי ואכלו על שולחני״, הוא מספר.

 

VMK מציגה בתערוכת הונג קונג ביוני בחמש השנים האחרונות. ורדי גם מציג בהונג קונג במרץ ובספטמבר. הוא שוקל כעת להרחיב את השתתפותו בתערוכות מקצועיות ובוחן תערוכות בשווקים נוספים.

 יהלום צבעוני בליטוש אמרלד של VMK
צילום:VMK Diamonds

 

בתערוכת הונג קונג ביוני הקרובה ורדי מקווה ליצור קשרים חדשים, ״לחשוף לקוחות חדשים ליתרונות שאנחנו יכולים להציע, הן באיכות והן בערך״. לדבריו, הוא בטוח יפגוש שם כמה מלקוחותיו הקיימים, אבל כיוון שהוא ממילא פוגש אותם מדי כמה שבועות, הדגש שלו בתערוכות מקצועיות הוא להגיע ללקוחות חדשים.

 

 

VMK תציג בתערוכה כמה אבנים מיוחדות. הם יביאו אוסף יוצא מן הכלל של יהלומים צבעוניים נדירים, במיוחד יהלומים ורודים. אבל ״היהלום שבכתר״ הוא יהלום ירוק עז במשקל 1 קרט, שאותו יחשפו לראשונה והם צופים שייצר עניין רב.

 

בו בזמן, VMK גם תשיק את אתר הסחר האלקטרוני החדש שלה: VMKdiamonds.com, אשר מיועד הן לצרכנים והן לסוחרים. הלקוחות יוכלו לקנות יהלומים צבעוניים בודדים ותכשיטים. באתר אפשר יהיה גם להזמין עיצוב מותאם אישית, ש-VMK מייצרת עבור הלקוח בישראל. ללקוחות עיסקיים יוקצה איש קשר אשר יספק להם שירות אישי באמצעות האתר.

 

 

ורדי מצפה לתערוכת הונג קונג ביוני, ויש לו ציפיות גבוהות. לדבריו, למרות שענף היהלומים עובר תקופה קשה, הוא לא רואה ירידה בביקוש ליהלומים צבעוניים. ״יהלומים צבעוניים חסינים בפני העליות והירידות של השוק״, הוא אומר. ״במהלך החודשים האחרונים הקניינים המתינו בגלל התנודתיות במחירים. אני מאמין שאם הסחורה תוצע במחיר מעניין, הם יקנו. זה מה שאנחנו מתכוונים להציע בתערוכה״, הוסיף.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן