קמפיין יהלומים עולמי נשים

DPA מציג: קמפיין לנשים הרוכשות יהלומים לעצמן

איגוד מפיקות היהלומים (DPA) השיק את הגל השלישי של קמפיין קידום היהלומים הגנרי " Real is Rare, Real is a Diamond". קהל היעד של הקמפיין הנוכחי הוא נשים הרוכשות תכשיטי יהלומים לעצמן, סגמנט הנחשב ל"מנוע הצמיחה החזק ביותר של התעשייה" בימינו, כפי שמסר האיגוד.

 

איגוד מפיקות היהלומים מסר עוד, כי על בסיס נתונים שריכזה דה בירס (De Beers), נשים הרוכשות לעצמן תכשיטי יהלומים אחראיות לכשליש מכלל תכשיטי היהלומים הנמכרים בארה"ב. מדובר בשוק יהלומים בשווי 43 מיליארד דולר, שרשם צמיחה של 4% ב-2017.

 

https://www.youtube.com/watch?v=xFMgQpVAs74

בלינג בטקס האוסקר

הקמפיין הנוכחי רץ תחת הסלוגן "For Me, From Me" ("עבורי, ממני"), והושק ביום ראשון ה-24 בפברואר, כחלק מכיסוי טקס פרסי האוסקר של ערוץ הבידור E! הקמפיין כלל סדרה של צילומים ופרסומות, וכן סדרה של גלריות שפורסמו באינסטגרם וב-EOnline.com. לאורך סתיו 2019, צפויים להתפרסם סרטונים נוספים וצילומי סטילס, לצד פרסומות בטלוויזיה, באינטרנט, בעיתונות המודפסת ובאתרים ציבוריים נוספים, כך מסר איגוד מפיקות היהלומים.

 

מנהלת צפון אמריקה באיגוד מפיקות היהלומים, כריסטינה באקלי קייל (Kristina Buckley Kayel), מסרה בהודעה לעיתונות כי "הקמפיין האחרון שלנו מציין את הגאווה והאושר הייחודיים שנשים חוות ברכישת יהלום לעצמן. חגיגת ה'עצמי' הזו מגולמת היטב באיכויותיו המתמידות של יהלום טבעי. הגיע הזמן שתעשיית היהלומים תכיר בצרכים ובדפוסי החשיבה השונים של נשים הרוכשות תכשיטים לעצמן, ותמצב עצמה באופן אופטימלי לתת להן מענה".

 

https://www.youtube.com/watch?v=uOe8Yj8xPNM

 

איגוד מפיקות היהלומים מסר כי מחקר איכותני גילה ב-2018 כי נשים תופשות יהלומים טבעיים כמתנת היוקרה האולטימטיבית שיוכלו לרכוש לעצמן, וזאת מכמה סיבות: "ניתן לענוד אותם מדי יום, הם מחזיקים מעמד כל החיים וניתן להעביר אותם הלאה, והם השקעה טובה כי הם שומרים על ערכם".

 

"Real is Rare": קמפיין עולמי הפונה לצעירים

קמפיין קידום היהלומים הגנרי "Real is Rare. Real is A Diamond" הושק לראשונה בארה"ב בשנת 2016.

 

https://www.youtube.com/watch?v=l9p9t6ap_CE

 

קמפיין הקידום פונה בעיקר למילניאלס (צעירים ילידי 1981-1996), וראשיתו במחקר שביצעה סוכנות הפרסום הניו יורקית Mother. מטרת הקמפיין היא לקדם רכישת יהלומים כמתנות גם שלא לרגל אירועים כמו נישואין, ומתמקד באופן שבו יהלומים מסמלים דברים אמיתיים ומשמעותיים, כמו מערכות יחסים בעלות חשיבות.

 

במסגרת הפעילות, איגוד מפיקות היהלומים השיק בשנים 2017 ו-2018 קמפיינים בהודו ובסין, שפנו אף הם לצעירים מדור המילניום. באוקטובר 2018, השיק האיגוד קמפיין בדרום הודו, שעסק בקשר בין יהלומים לנקודות ציון חשובות בחייהם של בני זוג, מעבר לימי נישואין וימי הולדת, אלא גם ל"רגעים פחות מוכרים של חיבור ואינטימיות, שיוצרים את הבסיס למערכת היחסים שלהם".

 

 

ביולי אשתקד, השיק איגוד מפיקת היהלומים קמפיין שיווק בטלוויזיה ובאינטרנט בסין, המתמקד במילניאלס, ומציג יהלומים כסמל אמיתי של אהבה, המעורר "דאגה, רוך והתחשבות".

 

כמה חודשים לפני כן, בפברואר 2018, הציג האיגוד את The Making of a Gem – שלושה סרטוני וידיאו, ששודרו במהלך אולימפיאדת החורף לשנת 2018 בפיונגצ’אנג, דרום קוריאה. סרטונים אלו הציגו את הדמיון "בין מסעם הייחודי של ספורטאים לפסגה, לבין יהלומים", כאשר כל סרטון עסק בענף ספורט אחר – סנואובורד, החלקה על הקרח והוקי קרח. כל אחד מהסרטונים קישר בסצנה האחרונה בין "הכישרון האותנטי והמצוינות של ספורטאים, לאלו של יהלום יחיד מסוגו".

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן