מונדיאל כדורגל יהלומים

חמשת סיפורי היהלומים הגדולים של מונדיאל 2018

הערב (ראשון) ייערך גמר המונדיאל בין צרפת לקרואטיה, ויבוא לקצו חודש מופלא עבור חובבי הכדורגל ברחבי העולם. בחודש החולף, המונדיאל זכה כבש את הכותרות בסערה, כשגם יהלומים ותכשיטים לקחו חלק בחגיגה התקשורתית. לקראת סיום גביע העולם, קיבצנו את חמשת סיפורי היהלומים הגדולים של המונדיאל הנוכחי, שזכו ללא מעט כותרות.

 

1. אלרוסה מגלה יהלום "בצורה של כדורגל"

 

ענקית הכרייה הרוסית אלרוסה, אחת מנותנות החסות רשמיות למונדיאל 2018 ברוסיה, דיווחה כי הפיקה ב-4 ביולי יהלום שמזכיר מאוד בצורתו כדורגל. אותה תגלית לא ממש עזרה לרוסים, ששלושה ימים לאחר מכן הפסידו לקרואטה ברבע הגמר, והודחו מהמשך המשחקים.

 

אלרוסה יהלומים כדורגל
צילום: Alrosa

 

2. תחרות: תנו שם ליהלום – קבלו כרטיס לגמר המונדיאל 

 

חברת היהלומים הרוסית קוששה כמה כותרות נוספות, לאחר שפתחה בתחרות יוצאת דופן. במסגרת התחרות, התבקשו המשתתפים להעניק שם מתחום הכדורגל ליהלום גלם במשקל 76.53 קרט, שעמד במרכזה של קולקציית "כדורגל" מיוחדת של אלרוסה, שכללה 33 יהלומי גלם גדולים. למנצח בתחרות, העניקה אלרוסה כרטיס נחשק לגמר המונדיאל, ותעודה עם השם החדש שהעניק ליהלום הענק.

 

אלרוסה יהלומים מונדיאל ברוסיה
צילום: Alrosa

 

אותה אלרוסה אף השיקה קולקציה מיוחדת של 32 יהלומים עגולים, במשקל 0.3 קרט לאבן, לכל אחת מהמדינות המשתתפות. "החלטנו לתת לאוהדים הזדמנות […] לציין ניצחונות סמליים החשובים להם לא רק עם המנוני הנבחרות, אלא גם עם יהלום ייחודי שיישאר איתם לנצח", הסביר פאבל ויניחין (Pavel Vinikhin), מנהל חברת אלרוסה יהלומים.

 

3. טבעת האירוסין של רונאלדו

 

כריסטיאנו רונאלדו הפורטוגלי היה, כרגיל, אחד מכוכבי המונדיאל. נבחרתו אמנם הודחה כבר בשלב שמינית הגמר מול אורוגוואי, אך שמו עלה לכותרות של מגזיני אופנה ומדורי רכילות כבר בימיה הראשונים של האליפות, לאחר שחברתו, הדוגמנית ג'ורג'ינה רודריגז (Georgina Rodriguez), הופיעה למשחקיה של פורטוגל עם טבעת יהלום ענק. במדורי הספורט והרכילות חגגו את המאורע, וקבעו כי בני הזוג, שיש להם ילדה משותפת, בדרך לחופה.

 

כריסטיאנו רונאלדו יהלומים מונדיאל
צילום: kivnl / shutterstock.com

 

4. היהלומים השחורים של ניימאר

 

כוכב בולט נוסף במונדיאל היה ניימאר הברזילאי. הוא אמנם זכה ללא מעט כותרות שליליות, בשל נטייתו להתחזות, אך לפחות מבחינה אופנתית הוא משך תשומת לב מהסיבות הנכונות. לפני המשחק עם שוויץ, ניימאר התחמם לצד חבריו כשהוא עונד על כל אוזן שני עגילי יהלומים שחורים צמודים. הטרנד עשוי לצבור פופולאריות, ולהעניק השראה למעצבי תכשיטים בחודשים הקרובים.

 

5. גניבת התכשיטים מכוכב הפופ הלטיני

 

כוכב אחד שיעדיף לשכוח את משחקי גביע העולם, הוא מלומה (Maluma) הקולומביאני. הזמר בן ה-24, שנחשב לאחד מכוכבי המוזיקה הלטינית הגדולים בימינו, הגיע למוסקבה כדי לצפות במשחקי נבחרתו, והשתכן במלון "ארבע העונות" בסמוך לכיכר האדומה במוסקבה. לצערו, באחד הערבים פרצו לחדרו, וגנבו ממנו תכשיטים ופריטי יוקרה בשווי כ-785 אלף דולר. בין היתר, נגנבו באותה תקרית תיק יד של לואי ויטון, 11 שעוני יוקרה, תכשיטים שונים של קרטייה, ו-10 כוסות משובצות ביהלומים ופנינים.

 

שוד יהלומים
צילום: Photographee.eu

 

ולסיום: שחקן העבר האגנטינאי, דייגו ארמנדו מראדונה, הצליח לגנוב שוב את אור הזרקורים, בעקבות תגובותיו התיאטרליות ביציע הכבוד, במהלך משחקי נבחרתו. חדי העין שמו לב לכך שמראדונה ענד למשחקים שני שעוני יוקרה, אחד על כל יד. מדוע? ובכן, מסתבר שמראדונה הקפיד שאחד השעונים יהיה מכוון לשעה המקומית ברוסיה, והשני לשעה בבואנוס איירס. זה לא עזר לנבחרתו, שאכזבה שוב את אוהדיה כשהודחה ברבע הגמר, מול צרפת.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן