טבעות זהב

מהן המגמות המובילות של טבעות הנישואין ב-2016?

תערוכת אינהורנטה (Inhorgenta), שתיערך במינכן ב-12-15 בפברואר, תציג החודש בפני מבקרים מכל העולם את הטרנדים המובילים בעיצוב טבעות הנישואין, אשר אמורים לתת את הטון בשנה קרובה. בתערוכה ישתתפו שורה של יצרניות תכשיטים מוכרות, חלקן מייצרות "100% בגרמניה" ושמות דגש על נושא הקיימות, אשר יציגו מגוון חומרים ועיצובים שאמורים לקלוע לטעמו של כל מבקר.

 

בתערוכה צפויות לבלוט כמה מגמות, ואלו כמה מהמובילות בהן –

 

טבעות נערמות

טבעות הנערמות האחת על גבי השנייה ממשיכות להתבלט בשוק, כעיצוב אופנתי ומגוון שלוכד את העין. בחלק מן המקרים, מדובר בשילוב יצירתי של טבעת אירוסין וטבעת נישואין, שמעניק עומק ועניין, באמצעות איחוד מושלם והרמוני של שתי הטבעות ומשמעותן הסמלית. כמו כן, מורגש עניין גובר בטבעות המשלבות סמלים.

 

מסרים אישיים

הצעת נישואין זוג שקיעה
הצעת נישואין זוג שקיעה
צילום:Antonio Guillem

זוגות בימינו בוחרים לעיתים קרובות בטבעות בעלות משמעות סמלית. עיצובים אלו משלבים במקרים רבים רקמות של חוטי זהב ואחרים, ומגיעות עם תחריטים בפנים הטבעת או בחלקה החיצוני. האמירה כאן מביעה את ערכיו האישיים של בני הזוג, ומאחר שהעיקרון המנחה הוא אינדיווידואליות ולא אחידות, בחלק מהמקרים מדובר אפילו בכתב יד או בטביעת אצבע של בעלי הטבעת.

 

 

משחק של צבעים וצורות

זהב לבן ממשיך ליהנות מפופולארית רבה בקרב מרבית הזוגות, ואחריו כסף, טיטניום ופלדה. האופנה השנה תמשיך ללכת לכיוונים קלאסיים, ובמקביל תשלב צבעים בהתאם להעדפות האישיות של הלקוח – בין אם מדובר בשילוב שניים-שלושה צבעים, ובין אם בבחירת צבעים רגילים לטבעת.

 

גוונים חמים, כגון זהב ורוד ואדום, זוכים לעדנה בשוק טבעות הנישואין של ימינו, כמו גם חומרים חדשניים כגון פחם קטיפתי שחור, שזוגות רבים בוחרים לשלבם לצד זהב או פלטינה. חלק מהחברות שמות דגש על פחם בצבע שחור, ומעניקות ברק לצבע המט באמצעות שילוב יצירתי של זהב צהוב ויהלומים.

 

אינדיווידואליות מסוגננת

קהל יצירתי בעל עניין באופנה נוטה בימינו לבחור בצבעים מבריקים לצד צבעי מט, ולשלב מתכות יקרות וחומרים חדשניים. אחת המגמות הבולטות היא של טבעות בעלות פני שטח מחוספסים, שאף עלולים לצבור מעט ירוקת עם השנים, ולא בטבעות בעלות פני שטח חלקים ומלוטשים. כמו כן, עיצובים פרחוניים שובבים ועיצוב גיאומטרי ברור זוכים להערכה ופופולארית בקרב קהל זה.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן