טבעת אירוסין יהלומים זוג

מחקר: מעל 2 מיליון טבעות אירוסין יימכרו השנה בארה"ב

פלטפורמת מחקר אינטראקטיבית חדשה בשם TWJC (קיצור של "צרכן תכשיטי הנישואין בימינו") תסייע לקמעונאי תכשיטים ללמוד ולהבין טוב יותר את הצרכנים הצעירים בארה"ב, ואת ההעדפות שלהם ברכישת תכשיטי נישואין. הפלטפורמה תכלול פיצ'ר להערכת עלויות חתונה (Wedding Cost Estimator), שישרת כרבע מיליון אמריקאים לקראת היום הגדול. 

 

מפתחות הפלטפורמה, The Wedding Report ו-MVEye, יפרסמו דוחות 3 פעמים בשנה, שיכללו לדבריהן נתוני מחקר שקמעונאי תכשיטים לא הכירו עד היום, ויסייעו בפיתוח מוצרים, ובשיפור מערך השיווק והמכירות – כולל פילוח נתונים לפי קבוצות צרכנים, אזורים גיאוגרפיים ועוד. 

המסקנות והמודלים של הפלטפורמה הגיעו למסקנות הבאות לשנת 2022: 

גודל שוק טבעות האירוסין: בשנת 2022, יימכרו בארה"ב כ-2.07 מיליון טבעות אירוסין, במחיר ממוצע של 3,670 דולר. כלומר, השווי של שוק תכשיטי האירוסין בארה"ב יטפס השנה ב-7.6 מיליארד דולר.

 

טבעות אירוסין בהתאמה אישית: כ-386 אלף טבעות אירוסין יימכרו השנה, במחיר ממוצע של 5,384 דולר. כלומר, השווי של שוק טבעות האירוסין המותאמות אישית בארה"ב יסתכם ב-2.1 מיליארד דולר. זוגות הבוחרים בטבעות בעיצוב מותאם אישית, מוציאים סכום הגבוה בממוצע ב-57% מצרכנים שבוחרים בסגנון ועיצוב קיימים.

 

הצעת נישואין טבעת אירוסין יהלום
צילום: Look Studio / shutterstock.com

יהלומי מעבדה לעומת יהלומים טבעיים: 1 מ-4 זוגות שירכשו טבעת אירוסין בארה"ב במהלך 2022, יבחרו בטבעת אירוסין המשובצת ביהלום מעבדה.

 

אשראי: כ-545 אלף זוגות בארה"ב יקנו ב-2022 את טבעת האירוסין עם אשראי מחברת התכשיטים, בעלות ממוצעת של 4,512 דולר. שוק המימון של טבעות האירוסין יסתכם ב-2.46 מיליארד דולר. זוגות שייקחו אשראי מחברת התכשיטים יוציאו בממוצע סכום הגבוה ב-28% מהסכום שיוציאו קונים שלא ישלמו באשראי.

 

ביטוח: כ-1.13 מיליון זוגות יקנו ביטוח לטבעת האירוסין שלהם, וישלמו 45% יותר מזוגות שלא יקנו ביטוח. מעניין לציין כי 17% מהזוגות שקונים טבעות אירוסין, כלל לא יודעים שאפשר לבטח אותן. איש לא אמר להם, והם לא ידעו זאת בעצמם.

 

טבעות נישואין: במהלך 2022, יימכרו בארה"ב כ-4.5 מיליון טבעות נישואין, במחיר ממוצע של 667 דולר. שוק טבעות הנישואין בארה"ב יסתכם השנה, אם כן, בכ-3 מיליארד דולר.

 

טבעת יהלום אירוסין נישואין
צילום: wavebreakmedia / shutterstock.com

חברת Briteco ערכה לאחרונה מחקר של שוק טבעות האירוסין בארה"ב בשנה החולפת. מהמחקר עולה כי ב-2021, הצרכן האמריקאי הוציא בממוצע 7,011 דולר על טבעת אירוסין. מחירה הממוצע של טבעת אירוסין עם יהלום טבעי עלה ב-11.9% ל-8,053 דולר, לעומת 7,197 דולר ב-2020. גם המחיר הממוצע של טבעת אירוסין עם יהלום מעבדה עלה ב-8.6% ל-4,383 דולר.

 

סקר של מגזין Instore מאוקטובר 2021 הצביע על צמיחה בביקוש ליהלומי מעבדה בקרב צעירים, וכי נתח השוק של יהלומי מעבדה צמח מ-18.7% מטבעות האירוסין ב-2020, ל-28.4% מכלל טבעות האירוסין ב-2021.

שיא במספר החתונות

קמעונאית תכשיטי היהלומים הגדולה בעולם, סיגנט (Signet), נערכת לעלייה הדרמטית הצפויה במספר החתונות בארה"ב השנה, שיהיה גבוה מכל שנה אחרת ב-40 השנים האחרונות, כך מסרה לאחרונה מנכ"לית סיגנט ג'ינה דרוסוס, בריאיון לרשת Cheddar News. הסיבה העיקרית היא דחייתן של חתונות רבות בשל הקורונה, לשנה הנוכחית. דרוסוס אמרה כי בארה"ב יתקיימו השנה 2.5 מיליון חתונות – נתון גבוה משמעותית מהממוצע, שנע בין 1.8 ל-2.2 מיליון חתונות בשנה. 

 

מנכ"לית סיגנט דיברה גם על העלייה בפופולריות של יהלומי מעבדה, וציינה כי עדיין אינם חלק משמעותי בעסקים של ענקית התכשיטים. עם זאת, היא הוסיפה כי בשנת אינפלציה, יהלומי מעבדה יכולים להציע ערך מצוין לצרכנים. סיגנט מוכרת כ-9.3% מכלל התכשיטים הנמכרים בארה"ב, באמצעות רשתות תכשיטים כגון קיי (Kay), זיילס (Zales), ג'יימס אלן (JamesAllen.com) ואחרות.

 

חנות תכשיטים זיילס סיגנט
צילום: Andriy Blokhin / shutterstock.com

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן