HKTDC ביתן מכון היהלומים בתערוכה בהונג קונג

8 טיפים למערכת המסחר ביהלומים GET DIAMONDS

תחשבו על תערוכת תכשיטים ויהלומים אליה מגיעים לעשות עסקים עם יהלומנים ישראלים, ובאירוע הזה יש לכם ביתן משוכלל – ללא תשלום – שמאפשר לכם להציג את הסחורה ולנהל שיחות מכירה ורכישה. זהו העיקרון של זירת המסחר הבינלאומית Get Diamonds שהוקמה עבור ענף היהלומים הישראלי. היתרון הוא, שהיא עובדת נון-סטופ 24/7. מאות יהלומנים ישראלים כבר מנהלים בה סטוקים ועסקאות עם סוחרים ויצרנים מכל העולם.

 

אם עדיין לא פתחתם את "הביתן האלקטרוני" שלכם במערכת Get Diamonds זה הזמן לעשות זאת ולפנות אל התמיכה הטכנית של www.get-diamonds.com בטלפון 52913.

 

מבקרים בדוכן גט דיאמונדס בתערוכת הונג קונג 2016
צילום:IDI המכון הישראלי ליהלומים

אם כבר יש לכם חשבון Get Diamonds הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לנהל אותו בנוחות, בקלות וביעילות:

 

1. המיקוד הוא עסקאות רכישה/מכירה ובלי עלות

מערכת Get Diamonds מספקת את כל הכלים להציג יהלומים למכירה, לבצע חיפושים לפי פרמטרים הנהוגים בשוק וניהול דיאלוג מסחרי. בנוסף, המערכת מביאה אליכם את הקהל הפוטנציאלי של קונים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לנהל את מלאי היהלומים שלכם כך שיהיה מעודכן ולהיענות לביקושים המתפרסמים (Diamond Demands).

מערכת Get Diamonds היא מערכת למסחר בין-עסקי (B2B) שנותנת מענה לשני החסמים העיקריים שעומדים בפני עסקים קטנים ובינוניים בכניסה למסחר אלקטרוני:

1. הקמת פלטפורמה למסחר.

2. השגת חשיפה. Get Diamonds מספק לכם את הפלטפורמה ועושה עבורכם את הפרסום.

התוכנה מותאמת לשימוש באמצעים דיגיטליים הנמצאים בשוק, כמו מחשבים, טאבלטים וסמארטפונים.

 

2. למה זה קריטי עבורכם? המספרים מדברים

היקף המסחר האלקטרוני הבין-עסקי (B2B) הוא כפול מהיקף המסחר האלקטרוני הצרכני (B2C). המסחר הצרכני עושה יותר כותרות, אבל המסחר הבין-עסקי עושה יותר עסקאות ומגלגל מחזורי ענק. למעט ענפים מסוימים כגון תיירות, כאשר מדברים על מסחר אלקטרוני מדברים על B2B. שיעור הצמיחה השנתי הוא למעלה מ-8% והצפי הוא לכ-10 טריליון דולרים עד 2020.

אבל זה לא רק ההיקפים והצמיחה שרומזים כי אסור להחמיץ את החגיגה. עסקי B2B נוטשים אט אט את מערכות המחשוב המסורתיות (Legacy) ועוברים לפלטפורמות מקוונות ושירותי ענן. המשמעות היא שהעתיד הוא מרחב עסקי וירטואלי, והוא כבר כאן. לכל דקה שעוברת יש מחיר.

 

3. כמה זה חשוב ליהלומנים?

עבור ענף היהלומים העולמי, מעבר מהיר לפלטפורמות מקוונות יכול לעשות את כל ההבדל. למעט עסקאות מיוחדות, המסחר האלקטרוני הוא אפשרות חשובה ואף מובילה נוספת להתמודד בשוק. התחרותיות הרבה, צמצום המרווחים והרווחיות, ומגמות בענף התכשיטים הופכים את שיטות המסחר המסורתיות למיושנות. וזאת רק ההתחלה.

לכן, התנסות עכשיו, במה שממילא יידרש מכל אחד מכם מחר, היא צו השעה. במילים אחרות, המציאות העסקית בענף מחייבת כל יהלומן לקפוץ למים, ולהתחיל להניע את התהליך הבלתי נמנע של מעבר למסחר אלקטרוני. עם Get Diamonds זה ממש פה, יותר קל ויותר אפקטיבי.

 

4. אל תתבלבלו, הכל אישי

מומחי מסחר אלקטרוני אומרים שהטעות הכי גדולה של עסקים B2B היא הוויתור על ההתייחסות האישית. זה ההבדל הגדול בין צרכנות אונליין לעסקים אונליין.

עבור יהלומנים שחיים בענף שכולו יחסים אישיים ואמון הדדי, יש בנקודה זו יתרון מובנה. מערכת Get-Diamonds אכן מספקת את סביבת העבודה, אבל העסקאות מתבצעות בתהליכים אישיים.

המערכת מאפשרת ומקצרת (ומוזילה) את הדרך לנקודה שבה שני אנשים צריכים לסגור עסקה במיילים, בטלפון, שיחות וידאו או כל דרך אחרת, בתוך או מחוץ ל-Get-Diamonds.

 

5. חשיפה אפקטיבית: הפרטים הקטנים והתמונה הגדולה

 

צילום יהלומים דיגיטלי
צילום:Sagoma

במערכת Get Diamonds כל יהלום יכול להיות מוגדר ע"י מגוון רחב של פרמטרים. כל פרמטר כזה משפיע ישירות על תוצאות החיפוש במערכת. אם אתם מקפידים על קלה כחמורה וממלאים את כל הפרטים, הסיכוי שלכם לנוכחות בתוצאות החיפוש של המשתמשים הוא מקסימאלי. בנוסף, מול לקוחות המטרה שלכם, הקפדנות מעידה על רצינות ומקצועיות.

 

אחד מהפרמטרים הללו הוא תמונה או סרטון – תצוגה חזותית. כל הנתונים הידועים על מסחר אלקטרוני מצביעים על חשיבות גבוהה, אם לא עליונה, של תצוגה חזותית. נכון, צילום של כל יהלום מצריך עלות וטרחה אבל היא משתלמת. אל תוותרו על התמונה.

 

מכון היהלומים מעודד יהלומנים לפרסם את תמונות היהלומים ב-Get-Diamonds. כל חברה המעוניינת להעלות את תמונות היהלומים לאתר, תקבל צילומים במחיר מוזל מיוחד של 3 דולר לצילום באמצעות חברת אוגי.

 

עפ"י מחקר של חברת Forrester: 77% מהקונים בפלטפורמות מסחר B2B אמרו שמלאי מנוהל וברור הוא גורם מכריע בהחלטתם להשתמש באתר.

 

כמה חשובות תמונות להצלחה מסחרית? נתונים מהעולם
• הזכירות של תוכן עם רכיב חזותי (תמונה) גבוהה ב-55% מהזכירות של תוכן טקסטואלי בלבד
• 46% מהמשווקים אומרים כי שימוש בתמונות הוא קריטי להצלחת מאמצי השיווק.
• 34% מהמשווקים מגדירים את המקורות הוויזואליים כחשובים ביותר בתחום התוכן.
• 39% מהמשווקים חושבים שעליהם להשקיע הרבה יותר בתוכן החזותי שלהם.
• 60% מהצרכנים אומרים כי לתמונה יש חשיבות מכרעת בהחלטותיהם.

 

זכרו: תוכן עם תמונה רלוונטית זוכה ל-94% יותר חשיפה מאשר תוכן ללא תמונה רלוונטית.

 

6. שיווק, שיווק, שיווק

הדוכן האלקטרוני שלכם במערכת Get Diamonds הוא נכס לא פחות מאתר האינטרנט שלכם. בעידן הדיגיטלי נכסים צריך לשווק – בפייסבוק, בלינקדאין, באתר האינטרנט, בניוזלטרים, במיילים ובהודעות SMS. פתחתם דוכן? ספרו עליו לקהילה וללקוחות הפוטנציאליים, דווחו על עדכונים ועל שינויים במלאי. השתמשו בערוצי המדיה שלכם ונצלו את ערוצי המדיה של מכון היהלומים לקידום הפעילות שלכם במערכת Get Diamonds.

 

7. סוד ההצלחה: ניהול

כמו כל נקודת מכירה או מוקד עסקים, גם החשבון שלכם במערכת Get Diamonds צריך להיות מנוהל. מסודר, עדכני, מטופח ויעיל. אתם הרי יודעים מה ההבדל בין חנות מוזנחת לחנות מנוהלת – מה שנכון בעולם הריאלי נכון בעולם הווירטואלי.

 

8. אתם לא לבד

מערכת Get Diamonds משנה את חוקי המשחק בעולם היהלומים, ומעניקה ליהלומני ישראל עוצמה עסקית חדשה. בנוסף לכלים המתקדמים של המערכת עומד לרשותכם מערך סיוע וייעוץ. אתם לא לבד! מכון היהלומים לשירותכם עם הדרכה בשימוש וייעוץ מקצועי בשיווק וקידום, תמיכה טכנית טלפון 52913.

 

 

צאו לדרך. בהצלחה.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן