1iphone6 pf spgry iphone6 pb spgry iphone6 psl spgry homescreen print 8857595

ארבעה כשלונות אופיינים שמהם יש להימנע בעת שמציעים תוכן בדחיפה

מה מרוויח המשתמש כאשר הוא מחליט האם לאשר קבלת עדכונים מאפליקציות? בין אם התועלת הזו היא גישה מהירה למידע, התרעות על אודות דילים או הצעות או עדכוני פעילות חברתית באפליקציה שלך, משתמשים יעניקו לכם רשות משום שהם סומכים עליכם שתקיימו את ההבטחה המפורשת הזו.

כאשר משתמשים מרשים לכם לשלוח להם עדכונים הם בוחרים להעניק לכם כניסה אל חייהם האישיים, לכן חשוב לקיים את החלק שלכם בעיסקה ולספק להם תוכן רלוונטי שישפר את חייהם.

 

הנה ארבעה כשלונות אופיינים שמהם יש להימנע בעת שמציעים תוכן בדחיפה:

 

1. שליחת תוכן לא רלוונטי – היזהרו לא לשעמם את המשתמשים שלכם עם תוכן לא רלוונטי. במובן מסוים, המשתמשים שלכם בוחרים לקבל את העדכונים כדי לשפר את חייהם. לכן, הקדישו זמן כדי להבין מה המשתמשים שלכם אוהבים, מה תחומי העניין שלהם ואיזה סוג של מידע הם צורכים. ניתוח הנתונים הללו והפיכתו לליבת אסטרטגיית התוכן שלכם יהיה הגורם שיכריע האם הקמפיין יהיה מוצלח או כושל.

 

2. משלוח ספאם למשתמשים – עדכונים בדחיפה הם נדל״ן נשחק בשיווק סלולרי, אז אל תבזבזו אותו בהפצצת המשתמשים בתוכן גנרי. קל לחשוב שכל המשתמשים שלכם יתרגשו מכל מוצר חדש, הצעה ודברים דומים שאתם מציעים, אבל העובדה היא שהם מצפים לתוכן מותאם אישית עבורם. שליחת דואר זבל למשתמשים שלכם זו דרך בטוחה לאבד את אמונם. במקום מסע פרסום גנרי, בחנו את המאפיינים הנפוצים בקרב קבוצות משתמשים – כמו איזור גיאוגרפי, שימוש נוכחי באפליקציה או התנהגויות ועניין בעבר, ואז הגדירו מגזרים ממוקדים. השתמשו באלה כדי לשלוח תוכן ממוקד ומותאם אישית.

 

 

שעון Lvcea
צילום:Bulgari

3. משלוח הודעות בעיתוי שגוי – המועד האופטימלי למשלוח עדכונים תלוי בעסק שלכם ובמטרות שאתם רוצים להשיג. בדקו כמה מועדים שונים ונתחו את התוצאות. מה שיעורי הפתיחה? האם המשתמשים מבלים יותר זמן באפליקציה שלכם? באופן כללי, הדבר החשוב ביותר שצריך לזכור הוא באיזה איזור זמן נמצאים המשתמשים; אף אחד לא אוהב להתעורר באמצע הלילה בגלל עדכון בסמארטפון, לא משנה כמה הוא רלוונטי.

 

4. לשכוח מהסטטיסטיקות – חשוב לעקוב מקרוב אחרי מדדי הביצועים לאחר השקת הקמפיין. השגיחו מקרוב על האופן שבו המשתמשים מגיבים לכל עדכון במסגרת הקמפיין וערכו שינויים והתאמות בהתאם. לדוגמה: התדירות שבה אתם שולחים עדכונים בדחיפה תסייע לכם להגדיר את המכסות, להתנהל בהתאם ולהימנע משליחת יתר. בסיום כל מסע פרסום, הקפידו לנתח את המדדים כהכנה לקמפיינים עתידיים.

 

 

 

 

מבוסס על כתבה מ-upsight.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן