facebook 7343423

10 טיפים שישפרו את נראות התוכן שלכם בפייסבוק

פייסבוק יכול להיות ערוץ מצוין להפצת התוכן שלכם לקהל גדול ופעיל, אבל רק אם יש מי שנחשף אליו. פרסום וידאו או עדכון סטטוס לא משנה אם אין מי שרואה אותו. אז מה אפשר לעשות כדי לוודא שהתוכן שלכם מוצג

 

1. פרסמו בקביעות, אבל לא בתדירות גבוהה מדי (לא יותר מפעם ביום), כדי שכל פוסט יזכה בהזדמנות לקבל תשומת לב.

 

2. פרסמו תוכן מחוץ לשעות העבודה העיקריות – משתמשי פייסבוק נוטים יותר למעורבות כשהם לא עובדים.

 

3. שלבו תמונות בפוסטים שאתם מפרסמים בבלוג, כדי ליצור סטטוס מושך יותר.

 

4. פרסמו וידאו באופן ישיר במקום באמצעות קישורים לכתבות עם סרטונים, כדי שהמשתמשים יוכלו לצפות בווידאו בפייסבוק. הם לא אוהבים לעזוב את האתר

 

5. פרסמו תוכן מגוון שימשוך אינטראקציה ממספר גבוה יותר של משתמשים.

 

6. הגיבו לתגובות שהעוקבים שלכם מפרסמים בהקשר לתוכן שלכם, כדי להגדיל את מספר האינטראקציות של כל פוסט.

 

7. השתמשו ב-Facebook Insights כדי לבחון איזה תוכן הכי מצליח בעמוד שלכם.

 

צמידי יהלומים
צילום:DIB

8. הימנעו משימוש בשפה או סלנג מורכבים מדי בפוסטים שלכם, כדי לקבל את מירב התגובות.

 

9. שלבו אפשרויות שיתוף במדיה חברתית בבלוג או בעמוד הנחיתה שלכם, כדי לעודד משתמשים לשתף את התוכן שלכם בעצמם.

 

10. כדי לשתף תמונות ליצירת מקסימום אינטראקציה, פרסמו תמונות ישירות לפייסבוק. כדי לשתף תמונות, להגן על זכויות היוצרים שלכם ולקבל תוצאות טובות יותר – שלבו את פליקר בחשבון הפייסבוק שלכם.

 

כמו בכל מדיה, ובמיוחד מדיה חברתית, חשוב להתמקד בצד החיובי, לשמור על קלילות ולשתף תוכן מהנה בפייסבוק. כמו שאומרים: ״סקס מוכר״…

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן