iphone instagram art 72

טיפים לשימוש באינסטגרם לקידום מסחר אלקטרוני

האם אינסטגרם היא מכרה הזהב הבא של מותגים? כללי הבסיס של מכירה באתר שונים מאלה של פייסבוק. זה לא מקום לפרסום לינקים לאתר המסחר האלקטרוני שלך, לקדם מוצרים באמצעות תוכן מערכתי או לדחוף מכירות. זה מקום שבו אפשר לרתום את כוחה הטהור של תמונה. הנה ארבע דרכים למיצוי הערך העיסקי הטמון באינסטגרם.

 

1. תמונה שווה אלף מילים
אינסטגרם היא פלטפורמה ויזואלית טהורה, שמציבה אתגר בפני משווקי מוצרים. התמונה חייבת להיות שווה אלף מילים. מותגים שיוכלו לפרסם צילומים יפים ומלאי רגש של המוצרים שלהם יוכלו לגרום ללקוחות שלהם לרצות לקנות.

 

2. השתמשו במלוא הפוטנציאל של האשטגים
בעוד אינסטגרם לא מתירה לפרסם קישורים בתיאורים ובתגובות, היא מעודדת שימוש בהאשטגים. זה מטיל משקל רב עוד יותר על האשטגים בכל הנוגע ליצירת חיבור בין עוקבי אינסטגרם לאסטרטגיה השיווקית הרחבה יותר של המותג. זה מאפשר למותג להתחבר לקהל גדול עוד יותר.

 

3. חברו גלריות אינסטגרם למסחר אלקטרוני
הרחיבו את ההשפעה של תוכן אינסטגרם צרכני באמצעות חיבור הצרכנים להצעות לרכישת מוצר רלוונטי בגלריית התצוגה או במיקרו-אתר. לדוגמה, משתתפת כלשהי שפירסמה תמונה של שרשרת היהלומים החדשה שלה באמצעות שימוש בהאשטג של הקמפיין או אתר הפרסום עשויה לרצות לראות את עגילי היהלומים התואמים.

 

4. היו אמיתיים
אותנטיות היא הסיבה שאינסטגרם היא רשת חברתית חזקה ומותגים שרותמים את המציאות הזו לצרכיהם יכולים ליהנות מפוטנציאל המכירות של אתר שיתוף הצילומים והווידאו. אחד הרעיונות שיאפשרו לכם לשמור על אותנטיות באופן שימשוך אנשים אמיתיים הוא להשתמש באנשים אמיתיים כדוגמנים, במקום בסלבריטאים או בדוגמנים מקצועיים. גישה כזו מאפשרת לעוקבים שלכם להבין שהשגת המראה שהם מחפשים הוא משהו שנמצא בהישג ידם.

 

 

מבוסס על כתבה מאת פורבס.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן