christmas diamond art 820424

הכנת תוכן מראש לעונת החגים

מכירות סוף השנה הן אירוע משמעותי בלוח השנה של תעשיית היהלומים. אם יש לכם כמה אירועים קרובים תוכלו להתכונן אליהם חודשיים או שלושה מראש ולהכין גם את התוכן וגם את מועד ותדירות המיילים שלכם לקראת האירוע הקרוב.

 

תכנון – ודאו שאתם פונים לקהל הנכון בזמן הנכון וכך תבטיחו את שיעורי הפתיחה והלחיצה הגבוהים ביותר. תוכן: תכננו איזה תוכן בכוונתכם לשתף באתר ובמיילים שנשלחים לקראת האירוע. תזמון: חישבו על התאריכים הרלוונטיים ביותר כדי לתכנן מתי יישלחו המיילים או יתפרסם התוכן באתר.

 

תמונות וצבעים – צבעים: חישבו איזה צבעים עשויים להתאים לגופן או לכותרות, כמו גם לאתר ולמיילים. אולי צבעים סתוויים, כמו אדום, חום וכתום; צבעי חג, כמו אדום וירוק לחג המולד; או צבעים אביביים דוגמת צהוב וירוק. תמונות: החליטו האם אתם רוצים תמונה שתתאים לתמה דתית אחת, כמו חג המולד, חנוכה או דיוואלי, או שאתם מעדיפים תמונת ״חג שמח״ כללית יותר.

 

מיחזור – כאשר אתם מקבלים מייל מעורר השראה מחברה כלשהי, נסו לחשוב מה היה בו שעורר בכם השראה ואז נסו לחשוב האם אתם יכולים לנקוט בגישה דומה. אם מאוחר מדי להשתמש באלמנטים הללו השנה, רשמו אותם והשתמשו בהם בשנה הבאה.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן