סקייפ לוגו 1

5 דרכים להשתמש בסקייפ בעסק שלכם

סקייפ עושה הרבה יותר מאשר לאפשר לכם לשוחח חינם באופן מקוון. למעשה, סקייפ מציע המון פיצ׳רים יעילים, שיכולים לסייע לכם בניהול העסק, לא משנה איפה אתם או באיזו טכנולוגיה אתם משתמשים. הנה כמה מהפיצ׳רים הללו:

 

1. שילחו מסרון בלי טלפון – אפילו אם אינכם משתמשים בטלפון סלולרי, תוכלו לשלוח לכל אחד מסרון באמצעות סקייפ. הפיצ׳ר הזה מועיל גם אם המקלדת של הטלפון שלכם קטנה מכדי להקליד בנוחות; השתמשהו בסקייפ כדי להקליד הודעה בעזרת המקלדת של המחשב. לצורך כך תידרשו ל-Skype Credit, שזהו אחד הפיצ׳רים הכלולים באפשרויות שבתשלום.

כיצד לשלוח הודעת טקסט: לחצו על כפתור Call. מהרשימה הנפתחת בחרו את קידומת המדינה של הנמען, ואת מספר הטלפון שלו. במקום ללחוץ על כפתור השיחה לחצו על כפתור SMS והקלידו את ההודעה. עלות המשלוח תופיע מתחת לחלונית – לחצו על Send.

 

2. להתקשר מאתר אינטרנט – הציבו Skype Button באתר שלכם והגולשים יוכלו להתקשר אליכם או לשלוח לכם הודעה. הכפתורים הללו מציעים אפשרות שיחה מהירה ללקוחות או אנשי צוות, שיכולים ליצור איתכם קשר בכל מקום שבו אתם נמצאים. ניתן להגדיר את הכפתור כך שיאפשר לגולשים להתקשר, לשלוח הודעה או גם וגם. ניתן לקבל את השיחה בסקייפ או להעביר אותה לטלפון קווי או סלולרי. אם נרשמתם לשירות תא קולי של סקייפ יוכלו להשאיר לכם הודעה בשירות. אם אתם מתכוונים להשתמש בשירות זה, זכרו לשנות את ההגדרות של סקייפ: עליכם לאשר קבלת שיחות מאנשים שאינם ברשימת אנשי הקשר שלכם. ניתן לעשות זאת ב-Skype Options-Privacy Settings.

 

3. התנהגו כמקומיים – סקייפ מקל עליכם להיות בעלי נוכחות במדינה אחרת באמצעות מספר סקייפ. אם יש לכם לקוחות בבריטניה, למשל, תוכלו לקנות מספר מקומי דרך סקייפ. תנו את המספר ללקוחותיכם, כדי שיוכלו להתקשר אליכם בעלות שיחה מקומית. השיחה שלהם תגיע לחשבון הסקייפ שלכם ואם אינכם רוצים להיות זמינים 24/7 השתמשו בשירות העברת השיחות של סקייפ כדי לשלוח את השיחות לטלפון קווי או סלולרי. מספרי סקייפ עולים 5 דולרים לחודש במנוי לשנה ועלויות העברת השיחה משתנות.

 

מכון היהלומים
צילום:מכון היהלומים הישראלי

 

4. שיתוף מסך באמצעות סקייפ – הפיצ׳ר הזה מאפשר לכם לראות את המסך של האדם איתו אתם משוחחים ואפילו להפעיל את המחשב שלהם באמצעות העכבר שלכם. זה הופך את סקייפ יעיל למתן (או קבלת) תמיכה טכנית, לעבודה משותפת או להדרכות. אם עליכם לשתף קבצים, לחצו על כפתור הפלוס ותוכלו להעלות קובץ ולשתפו עם כל משתתפי השיחה.

 

 

 

5. קצצו בהוצאות הטלפון העיסקיות – שיחות Skype-to-Skype זמינות בחינם, אבל מחייבות תכנון מראש, משום שאתם והאדם איתו אתם מדברים צריכים להשתמש בסקייפ. עם זאת, כאשר קונים Skype Credit או נרשמים למנוי, אפשר להשתמש בסקייפ כדי להתקשר לטלפון קווי או סלולרי בכל מקום בעולם, תוך חסכון בעלויות טלפון עיסקיות. עלויות השיחה בסקייפ זולות מאשר עלויות נדידה בינלאומיות.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן