1iphone6 pf spgry iphone6 pb spgry iphone6 psl spgry homescreen print 8857595

שתי דרכים חדשות להשתמש בסמארטפונים בחנות התכשיטים שלך

נראה שבכל מקום שבו מסתכלים רואים אנשים ששקועים כל העת במסכי הסמארטפון שלהם. אנשי מכירות מסורתיים מתקשים לעיתים קרובות למשוך את תשומת לבו של אדם מהטלפון שלו.

אז למה לא להשתמש בטלפון הסלולרי של הלקוח שלכם כדי למשוך את תשומת לבו ולהקל עליכם לבצע את המכירה?

 

Beacons

Beacons זו טכנולוגיה חדשה שצוברת תאוצה, אשר מאפשרת לכם למשוך את הלקוחות באמצעות הסמארטפונים שלהם. beacon היא רשת סמוכה אשר מתחברת ישירות אל המכשיא הנייד באמצעות טכנולוגיית בלוטות׳. אפליקציות כמו iBeacon של אפל מאזינות לאותות מהתקנים הנמצאים בסביבה הקרובה ומתריעות על כך באמצעים קוליים, כך שהמשתמש יוכל לבדוק את הטלפון ולקבל את ההודעה. הטכנולוגיה כבר משמשת בסופרים ובתי כלבו. בעתיד הקרוב מאוד אפליקציות נוספות יתמכו בה. זוהי תוספת טבעית לאפליקציות נסיעות וקניות.

 

ישנן כמה דרכים להשתמש ב-beacons בחנות התכשיטים שלכם: כאשר קונה מתקרב אל החנות, הודעת beacon יכולה לשכנע אותו להיכנס. דמיינו לקוח שעובר על פני החנות שלכם ומקבל הודעה על כך שזו הזדמנות טובה לנקות את התכשיט שלו בחינם. ברגע שהוא בתוך החנות ה-beacon יכול לעדכן אותם בנוגע למבצעים. בחנויות גדולות ניתן להשתמש במספר beacons כדי לעקוב אחרי הלקוח על פני מחלקות שונות ולהציע מבצעים בכל מחלקה. כיוון שמרבית האנשים יערכו מחקר מקוון, למה לא להקל עליהם ולשדר את מדריך הקניה של ארבעת ה-C בעודם מתקרבים אל דלפק היהלומים שלכם?

 

יש כמה חברות המציעות פתרונות beacon לקמעונאים. זה זמן טוב להתחיל עם טכנולוגיית השיווק הזו, המתרחבת במהירות.

 

תשלומים

קמעונאים רבים עוקפים את סולקי כרטיסי האשראי המסורתיים לטובת קוראי כרטיסים מבוססי סלולר דוגמת Square ו-Paypal Here. היתרונות כוללים עלות הקמה אפסית, היעדר תשלומים חודשיים וגישה כמעט מיידית לכסף. זו דרך מצוינת לעסק חדש שמעוניין לקבל תשלום בכרטיסים בלי לטרוח להגיש בקשה לקבלת מסוף כרטיסי אשראי. זה מועיל במיוחד למכירה בתערוכות, ירידי רחוב וסיטונות ניידת. אין צורך להיות קשור לטלפון או מערכת כלשהי.

 

חלון ראווה
צילום: Iakov Filimonov | Dreamstime.com

אבל סמארטפונים יכולים בסופו של דבר להפוך גם כסף מזומן וגם כרטיסי אשראי לבלתי רלוונטיים. אפליקציות כמו Google Wallet או Apple Pay מאפשרות ללקוחות לשלם ישירות מהטלפון או השעון החכם שלהם – אין צורך בכרטיס פיזי. העיסקה קשורה לנקודת המכירה שלכם ויכולה להתבצע בכל מקום ברחבי החנות בלי להצריך עמידה בתור לקופה. בימים אלה מפתחת חברת פייפאל (PayPal) את PayPal Beacon – מכשיר בלוטות׳ שיחבר את מערכת נקודת המכירה שלכם עם אפליקציית פייפאל המותקנת על גבי הסמארטפון של הלקוח ברגע שהוא נכנס לחנות. הלקוחות יוכלו פשוט לשלם באמצעות חשבון הפייפאל שלהם והעיסקה תושלם באופן אוטומטי.

 

צרכנים מודרניים רוצים חווית קניה נוחה ודינמית. טכנולוגיות סלולריות יכולות להפוך זאת למציאות.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן