מוסגרבס צ'אן יהלומים פוראברמארק

תכשיטים בלתי נשכחים בנשף ה"מט גאלה" בניו יורק

נשף המט גאלה (Met Gala) השנתי במוזיאון המטרופוליטן לאמנות בניו יורק נערך השנה תחת הנושא "קאמפ: הערות על אופנה" (Camp: Notes on Fashion), אשר הוליד שפע של צירופים ואקססוריז מוגזמים, ובהם תכשיטי יהלומים יוצאי דופן.

 

הזמרת קייסי מאסגרייבס (Kacey Musgraves), למשל, הגיעה לאירוע במראה מוסקינו (Moschino) ורוד מותאם אישית, שאותו השלימה עם עגילי טיפה תלויים המשובצים ביהלומים, ובטבעת יהלום של פוראברמארק (Forevermark), מותג התכשיטים של דה בירס (De Beers). הסטייליסטית של מאסגרייבס, אריקה קלאוד (Erica Cloud), הסבירה כי המטרה שאב השראה מ"נערת הגלאם האולטימטיבית", בובת הברבי של מוסקינו. כמו כן, הסבירה כי בחרה בעגילי הטיפה ובטבעת עם שני יהלומים, שהעניקו למאסגרייבס מראה המשלב אסתטיקה גבוהה ונמוכה, שמתאימה היטב לנושא ה'קאמפ' [גישה אסתטית העוסקת בבחינת גבולות ומקדשת את הקיצוני והמוגזם].

 

קייסי מאסגרייב תכשיטים יהלומים
צילום: Instagram/Kacey Musgraves

סלבריטאית נוספת שגנבה מאור הזרקורים בזכות יהלומים של פוראברמארק הייתה השחקנית ג'מה צ'אן (Gemma Chan). צ'אן ענדה שמלה של טום פורד (Tom Ford) כיסוי ראש יוצא דופן במיוחד, וכן צמידי שכבות קלאסיים משובצים ביותר מ-100 קרט יהלומים, טבעת קוקטייל משובצת ביהלום שמשקלו 10 קרט, כפי שנמסר בהודעה לעיתונות.

 

ג'מה צ'אן תכשיטים יהלומים
צילום: Instagram/Gemma Chan

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן