ג'ניפר לופז רודריגז יהלומים

היהלומים של ג'ניפר לופז גנבו את ההצגה ב"מט גאלה" בניו יורק

נשף המט גאלה (Met Gala) השנתי במוזיאון המטרופוליטן לאמנות בניו יורק, שנושאו השנה היה "קאמפ: הערות על אופנה" (Camp: Notes on Fashion), הוליד שפע של צירופים ואקססוריז מוגזמים, תכשיטי יהלומים יוצאי דופן – והציג בעיקר את טעמם הראוותני של כמה מהסלבריטאים המוכרים בעולם.

 

זוג המפורסמים שהתארסו לאחרונה, הזמרת והשחקנית ג'ניפר לופז (Jennifer Lopez) וכוכב הבייסבול אלכס רודריגז (Alex Rodriguez), הצליחו לגנוב את ההצגה אפילו בסביבה זו. לופז ענדה לטקס שמלה של ורסאצ'ה (Versace), וענדה שרשרת יהלומים ואבן ספיר סגולה במשקל 129.48 קרט של הארי ווינסטון (Harry Winston). לופז ענדה גם כיסוי ראש נוצץ, עגילי נברשת וינטאג' משובצים ביהלומים, וכמה צמידי יהלומים וטבעות יהלומים. היא כמובן לא שכחה גם את טבעת האירוסין שרודריגז העניק לה באיי הבהאמה במרץ החולף – המשובצת ביהלום שמשקלו בין 10 ו-15 קרט, ומוערכת בכמיליון עד חמישה מיליון דולר. רודריגז, מצדו, ענד מעיל טוקסידו בצבע לילך, שעון זהב לבן 18 קרט של הארי ווינסטון (Harry Winston), וסיכות יהלומים לחולצה.

 

סלבריטאיות אחרות הגיעו אף הן לאירוע עם תכשיטי יהלומים יוצאי דופן. הזמרת קייסי מאסגרייבס (Kacey Musgraves), למשל, הפציעה במראה מוסקינו (Moschino) ורוד מותאם אישית, שאותו השלימה עם עגילי טיפה תלויים המשובצים ביהלומים, ובטבעת יהלום של פוראברמארק (Forevermark), מותג התכשיטים של דה בירס (De Beers).

 

קייסי מאסגרייב תכשיטים יהלומים
צילום: Instagram/Kacey Musgraves

סלבריטאית אחרת שכבשה את עדשת המצלמות בזכות יהלומים של פוראברמארק הייתה השחקנית ג'מה צ'אן (Gemma Chan), שענדה שמלה של טום פורד (Tom Ford) כיסוי ראש יוצא דופן במיוחד, וכן צמידי שכבות קלאסיים משובצים ביותר מ-100 קרט יהלומים, וטבעת קוקטייל משובצת ביהלום שמשקלו 10 קרט.

 

ג'מה צ'אן תכשיטים יהלומים
צילום: Instagram/Gemma Chan

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן