ג'ניפר לופז עונדת תכשיטי יהלומים בטקס גלובוס הזהב

היהלומים שגנבו את ההצגה ב"גלובוס הזהב" לשנת 2020

טקס פרסי גלובוס הזהב ה-77, שנערך בתחילת השבוע בבוורלי הילס, הציע לחובבי הטלוויזיה והקולנוע לא מעט אקשן וזכיות מפתיעות. במקביל, חלק ניכר מהפעילות התרכז דווקא על השטיח האדום, שם תכשיטי יהלומים זכו כמדי שנה בחלק ניכר מתשומת לבם של הצלמים, חובבי האופנה והקהל הרחב. 

 

השחקן בילי פורטר (Billy Porter), שהיה מועמד לפרס על תפקידו בסדרה "פוזה" ("Pose"), הצליח לגנוב את ההצגה עם חליפת טוקסידו שזורה בנוצות לבנות, ויהלומים בשווי 2 מיליון דולר שענד, כולל שרשרת עם תליון יהלום במשקל 40 קרט של טיפאני (Tiffany), טבעות יהלומים רבות, וסיכת שפירית משובצת ביהלומים ו-4,000 קריסטלים של סוורובסקי. על פי הדיווחים, כשלושה חודשים הושקעו בעיצוב הופעתו של פורטר לטקס. 

 

בילי פורטר עונד תכשיטי יהלומים בטקס גלובוס הזהב
צילום: instagram.com/theebillyporter/

ניקול קידמן (Nicole Kidman), שהייתה מועמדת לפרס גלובוס הזהב עבור הופעתה בסדרת הטלוויזיה "שקרים קטנים גדולים" ("Big Little Lies") , ענדה שמלת סטרפלס אדומה של ורסאצ'ה (Versace), וכן עגילי נברשת ייחודיים מזהב, של מעצב התכשיטים ההודי הנוט סינג (Hanut Singh).

 

ניקול קידמן עונדת תכשיטי יהלומים בטקס גלובוס הזהב
צילום: instagram.com/nicolekidman/

השחקנית זואי דויטש (Zoey Deutch) הגיעה לטקס במראה ייחודי, שכלל חולצת צמר ייחודית של חברת פנדי (Fendi), עם V עמוק שהדגיש את השרשרת הענקית שענדה, של חברת הארי ווינסטון (Harry Winston), המשובצת באבן ספיר ויהלום כחול, שאותה ליוותה בעגילים תואמים. בסך הכל, דויטש ענדה לאירוע יהלומים ואבני ספיר במשקל 110 קרט.

 

זואי דויטש עונדת תכשיטי יהלומים בטקס גלובוס הזהב
צילום: instagram/zoeydeutch

ואחרונה חביבה, ג'ניפר לופז (Jennifer Lopez) שזהרה כמו תמיד, עם שרשרת צמודה של הארי ווינסטון (Harry Winston), משובצת ב-21 אבני אמרלד ו-56 יהלומים במשקל כולל של 76.36 קרט. לופז ענדה גם עגילים, צמידים וטבעות, ששובצו ביהלומים ואבני אמרלד במשקל כולל של 60 קרט. 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן