ג'יין פונדה תכשיטים יהלומים

ג'יין פונדה ענדה טבעת יהלום בשווי 3 מיליון דולר לטקס פרסי גילדת שחקני המסך

הוליווד מצויה בימים אלו בעיצומה של תקופת טקסי הפרסים, שבה סלבריטאיות עולות לכותרות לא רק בזכות התפקידים שמילאו, אך גם בזכות שמלות המעצבים והתכשיטים שעמם הן צועדות על השטיח האדום. השנה, אף שחקנית לא זכתה ביותר כותרות והבזקי מצלמות מהשחקנית הוותיקה ג'יין פונדה (Jane Fonda), שהגיעה בשבוע שעבר (27 בינואר) לטקס פרסי גילדת שחקני המסך, כשהיא עונדת טבעת יהלום בשווי 3 מיליון דולר, של חברת Gismondi 1754.

 

פונדה בת ה-81, המככבת בקומדיה האמריקאית הפופולרית "גרייס ופרנקי", ענדה לאירוע שמלה אדומה בעלת שרוולים ארוכים של ולנטינו (Valentino), וענדה עגילי נברשת תואמים של Gismondi. מהחברה נמסר כי העגילים, המשובצים ביהלומים במשקל כולל של 40 קרט, נושאים תג מחיר של 396,000 דולר. אולם הפריט שבאמת משך את תשומת הלב היה דווקא טבעת היהלום שענדה פונדה, המשובצת ביהלום בליטוש טיפה שמשקלו 20 קרט, ומחירה כ-3 מיליון דולר.

 

פונדה, בעלת קריירת משחק של יותר מ-60 שנה, לא זכתה בסופו של דבר בפרס השחקנית המובילה בקומדיה, עבור תפקידה ב"גרייס ופרנקי". עם זאת, מותר להניח כי פונדה, זוכת פרסי אוסקר, גלובוס הזהב ואמי רבים בעבר, לא לקחה ללב יותר מדי הפסדה הפעם.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן