סקרלט ג'והנסון אוסקר יהלומים

תכשיטי היהלומים שגנבו את ההצגה בטקס האוסקר

טקס פרסי האוסקר של האקדמיה האמריקאית, שנערך בשבוע שעבר (10 בפברואר) בלוס אנג'לס, כלל כמה זכיות היסטוריות, ובראשן פרס הסרט הטוב ביותר, שהוענק לראשונה לסרט שאינו דובר אנגלית ("פרזיטים"). לצד הטקס עצמו, חלק ניכר מסיקור האירוע התמקד כמדי שנה בהופעתם של המפורסמים והמפורסמות על השטיח האדום. מבין אותם מפורסמים, ארבע שחקניות משכו את עיקר תשומת הלב בלילה החשוב של השנה בהוליווד, בזכות תכשיטי יהלומים יוצאי דופן. 

 

שרליז ת'רון (Charlize Theron), שהייתה מועמדת לאוסקר עבור תפקידה בסרט "פצצה" (Bombshell), ענדה לטקס שמלת ערב ממשי שחור של דיור (Dior), ותכשיטי יהלומים בשווי מעל 5 מיליון דולר, כולל שרשרת פלטינה ששובצה ביהלומים בליטוש מרקיזה במשקל כולל של 21 קרט, וביהלומים עגולים במשקל 5 קרט. 

 

שרליז תרון יהלומים אוסקר
צילום: instagram/charlizeafrica

גם הופעתה של סקרלט ג'והנסון (Scarlett Johansson) משכה תשומת לב רבה: השחקנית המצליחה הציגה מראה נוצץ מכף רגל ועד ראש, עם שמלת ערב של אוסקר דה לה רנטה (Oscar de la Renta), ותכשיטי יהלומים של פוראברמארק (Forevermark), כולל עגילים תלויים משובצים ביהלומים בליטוש טיפה וליטוש עגול, במשקל כולל של 26.65 קרט, וכן צמיד יהלומים. בסך הכל, ענדה השחקנית לאירוע תכשיטי יהלומים בשווי 2.5 מיליון דולר.

 

סקרלט ג'והנסון אוסקר יהלומים
צילום: instagram/scarlettjohansson_offiicial

גם השחקנית פנלופה קרוז (Penelope Cruz), שגרירת המותג סברובסקי (Swarovski), משכה את עין המצלמות, כשענדה טבעת יהלום מעבדה ירוק בליטוש אמרלד, ועגילים משובצים באבני חן של סברובסקי.

 

פנלופה קרוז סוורובסקי אוסקר
צילום: penelopecruzoficial

ולבסוף, הקומיקאית והשחקנית מינדי קיילינג (Mindy Kaling), שענדה שרשרת זהה לזו שעמדה במרכזו של הסרט "אושן 8" (Ocean’s 8). השרשרת של חברת שופארד (Chopard), מזהב לבן, שובצה ביהלומים בליטוש מרקיזה במשקל כולל של 78.46 קרט, וביהלומים עגולים במשקל כולל של 46.33 קרט.

 

מינדי קיילינג יהלומים אוסקר
צילום: instagram/mindykaling

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן