הדמיה תכשיטים טבעות זהב

רינדור בענף התכשיטים

הדמיות או רינדורים (Renderings) של תכשיטים אינם חידוש, אולם הם צוברים תאוצה, במיוחד לאור התרחבות המסחר בתכשיטים באינטרנט. טכנולוגיה זו מאפשרת לייצר במהירות הדמיות עבור מוצרים רבים, ובעלת יתרון חד-משמעי: היצע גדול יותר, וחסכון משמעותי בזמן ובכסף.

 

מהו רינדור

 

רינדור הוא גרפיקה בתלת-ממד. מקור המילה בשפה האנגלית (3D Rendering), והיא מתארת תהליך אוטומטי ממוחשב, שבאמצעותו מומרים מודלים דו-ממדיים למודלים תלת-ממדיים הנראים מציאותיים.

 

התהליך הממוחשב מאפשר ליצור הדמיה של כל חפץ, מבנה, בית, מערכת מנהרות וגשרים, מוצרים שאינם קיימים, ועוד. ניתן, למשל, להציב בניין שטרם נבנה בלב שכונה ולהבין איך הוא משתלב בנוף, לקבל מושג כיצד תיראה מערכת כבישים חדשה, או איך תיראה טבעת על האצבע.

רינדור הדמיה טבעות זהב
צילום: Diana Rafael

 

רינדור בעולם התכשיטים

 

ענף התכשיטים אימץ בחום את הרינדור. עיצוב באמצעות רינדור מאפשר להתחיל ביצירת מודל בדו-מימד ובתלת-מימד, ולאחר מכן להפיק תמונות מציאותיות של התכשיט בכל זווית, עם כל סוג של אבן חן או יהלום, ובזהב מכל צבע. כמו כן, ניתן לבחור את הרקע שעליו יוצג התכשיט, מבחינת צבע ומרקם. התהליך אורך שעות בודדות לכל מוצר.

 

יתרונות הרינדור

 

חברות תכשיטים או מעצבים היוצרים קולקציות תכשיטים, נעזרים לשם כך בחומרים יקרים. דרכו של התכשיט, משלב הרעיון ועד לרכישתו על ידי הלקוח, ארוכה ויקרה. לכן, במקום להכין מודל, לייצר אותו מזהב ואבנים יקרות, לצלם תכשיט ולהציע אותו למכירה באתר, ניתן לרנדר ובכך לחתוך מאות דולרים מעלויות התכשיט באמצעות רינדור, המאפשר למשל ליצור מודל של תכשיט בשלושה צבעים שונים של זהב, עם מודל מוכן להדפסה בעשרות דולרים לפריט. מדובר בייעול תהליכים וחיסכון בזמן.

 

בנוסף, רינדור מאפשר להציע ללקוחות מבחר דוגמאות רחב מאוד של תכשיטים. למשל, אם ללקוח או לקוחה יש רעיון לתכשיט משלהם, ניתן לשלוח להם המחשה כיצד ייראה התכשיט, ממגוון זוויות, בזהב מכל צבע, על כף היד או לבד – בשליחת אימייל בלבד.

 

___

 

הידיעה באדיבות חברת "דיאנה רפאל", המציעה שירותי מידול ורינדור ייעודיים לתעשיית התכשיטים. החברה מתחייבת לספק מודלים תוך 48 שעות לכל היותר, ורינדורים תוך 72 שעות.

 

טלפון: 054-3976983

 

מייל: [email protected]

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן