טבעת פרח אירוסין משובצת במרכז בספיר וביהלומים סביב

מתכנן להציע נישואין? מדריך טבעות אירוסין

אם אתה מתכנן להציע נישואין בתקופה הקרובה, ודאי תרצה להעניק לבת זוגך טבעת אירוסין יפהפיה, ואת זו תוכל למצוא במגוון סגנונות.

 

זהב, פלטינה, טיטניום, כסף ופלדת אל-חלד הם החומרים שנמצאים בשימוש בכל טבעות אירוסין. כבר עשורים רבים שבמערב, ובעיקר בארה"ב, טבעות האירוסין כוללות יהלומים. באופן מסורתי, טבעות האירוסין מגיעות בסידור בצורת חוד או פסים, אך גם אלו שבצידן משובצות אבני חן נחשבות לפופולריות. שוק טבעות האירוסין כולל גם טבעות טריניטי וטרילוגיה המייצגות את העבר, ההווה והעתיד של בני הזוג. טבעות מיוחדות אלו מגיעות עם שלושה יהלומים תואמים בשיבוץ אופקי, כאשר האבן הגדולה ממוקמת במרכז.

 

וזה לא הכל: בין היתר תוכלו לבחור בסט חתונה או סט כלה, הכולל טבעת אירוסין וטבעת נישואין תואמות. הסט המשולש כולל טבעת אירוסין ,טבעת נישואין וטבעת נישואין לגבר.

 

אם תרצה לשבץ יהלום בטבעת שלך, זכור את ארבעת ה-C: ליטוש, קרט, צבע וניקיון (Cut, Carat, Color, Clarity). ישנם מומחים הטוענים, כי הליטוש הוא ה-C החשוב ביותר מכולם, כיוון שליטוש מוצלח יכול לאפשר גמישות בשלושת ה-C הנותרים. ליטוש בריליאנט, המעניק ליהלום את הנצנוץ המירבי, הוא הליטוש המועדף בטבעות אירוסין מודרניות. עם זאת, לא כל השיבוצים יכולים להתאים לכל גדלי וצורות היהלומים.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן