נשיא סיבג'ו, ד"ר גאייטנו קאבליירי

קונפדרציית התכשיטים העולמית – סיבג'ו

קונפדרציית התכשיטים העולמית (CIBJO) היא ארגון מקצועי בינלאומי המאגד ארגוני סחר בתכשיטים ממדינות שונות, ופועל לקידום שיתוף פעולה בתעשיית התכשיטים ולפתרונות בנושאי סחר בענף. הארגון, ששם לו למטרה להגביר את אמון הצרכנים בתעשייה, מתפקד כמרכז מידע וקבלת החלטות לקידום רווחת תעשיית התכשיטים העולמית.

 

קונפדרציית התכשיטים העולמית היא הארגון הוותיק ביותר בענף. הבסיס לארגון זה הוקם בפאריז תחת השם BIBOA ב-1926, וקיים במתכונתו הנוכחית מ-1961. בארגון חברות יותר מ-40 מדינות, ובהן ארה"ב, קנדה, אוסטרליה, יפן, סין, ישראל ומדינות רבות מאירופה.

 

נשיא הקונפדרציה מאז 2001 הוא דר. ג'יאטנו קבליירי (Gaetano Cavalieri), ובראשה עומדת אסיפה כללית המתכנסת מדי שנה, לרוב בסמוך לתערוכת התכשיטים הבינלאומית בבאזל. על פעילות הארגון השוטפת מופקדת ועדה מנהלית הפועלת בלונדון, ודיוניה מיועדים לקבוע תקנים בינלאומיים מקובלים במסחר ביהלומים, אבני חן ותכשיטים.

 

ב-2006 קיבלה קונפדרציית התכשיטים העולמית מעמד של יועצת רשמית לאו"ם. מאז קידמה את הקמת קרן החינוך של הקונפדרצייה (WJCEF), שמטרתה לקדם אחריות חברתית תאגידית (CSR) ונהלים אתיים בתעשיות התכשיטים ואבני החן, וכן לתמוך ביוזמות עסקיות בתחום התכשיטים המחזקות את הפיתוח הכלכלי והחברתי במדינות שונות

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן