דלג לתוכן המרכזי
טל גמזו יהלומן פרטי
the israel diamond industry logo

10 טיפים שיעזרו לתוכן שלכם להיות מקודם בפייסבוק

פיד החדשות של המשתמש הוא הנדל״ן הנצפה ביותר בפייסבוק. כיצד תוודאו שהתוכן שלכם מצליח להשתלב ב-1% של התכנים המוצגים, ולהפיק תועלת מהנדל״ן שבפיד החדשות?
צילום: JaysonPhotography
פייסבוק הוא ערוץ נהדר להפצת התוכן שלכם לקהל גדול ופעיל, אבל רק אם התוכן שלכם אכן נצפה על ידי המשתמשים. פרסום וידאו או עדכון סטטוס לא משנה אם איש לא רואה אותו. פיד החדשות של המשתמש הוא הנדל״ן הנצפה ביותר בפייסבוק, הוא מותאם אישית לכל משתמש בהתאם לדפוס הפעילות שלו, כאשר יותר מ-99% מהתכנים מסוננים החוצה. אם כך, השאלה היא כיצד תוודאו שהתוכן שלכם מצליח להשתלב ב-1% של התכנים המוצגים, ולהפיק תועלת מהנדל״ן שבפיד החדשות?   1 פרסמו מגוון תכנים כדי למשוך אינטראקציות מאחוז גדול יותר של המשתמשים שלכם.   2. כללו תמונות בפוסטים שאתם מפרסמים בבלוג כדי ליצור פוסטים מושכים לעין.   3. התמקדו בתכנים חיוביים ומהנים בפייסבוק. סקס מוכר.   4. הגיבו לתגובות שהמשתמשים מפרסמים בצמוד לתוכן שלכם, כדי להגביר את מספר האינטראקציות של כל פוסט.   5. הגיבו לתגובות שהמשתמשים מפרסמים על הוול שלכם.   6. התנסו בהתאמת פוסטים כדי לקבל ציון משוב גבוה יותר.   7. פרסמו בקביעות, אבל לא בתדירות גבוהה מדי (יותר מפעם ביום), כדי לתת לכל פוסט הזדמנות מספקת לצבור תנופה.   8. פרסמו תוכן מחוץ לשעות העבודה המרכזיות - משתמשי פייסבוק מתקשרים יותר כאשר הם לא נמצאים בעבודה.   9. פרסמו וידאו באופן ישיר במקום לינקים לכתבות עם סרטונים, כדי שמשתמשים יוכלו לצפות בווידאו בתוך פייסבוק.   10. שאלו שאלות ובקשו מהמשתמשים משוב
עוד מאמרים שיעניינו אותך

יהלומים קניה / מכירה

קבלו מאיתנו עדכונים חמים

תודה על רישומך