תכשיטים לוקפוק הונג קונג

תכשיטי לוקפוק

חברת תכשיטי לוקפוק (Lukfook) נוסדה בשנת 1991 ע"י קבוצת תכשיטנים מומחים. פעילות הקבוצה כוללת עיצוב ומכירות סיטונאיות וקמעונאיות של תכשיטי זהב ופלטינה, המשובצים ביהלומים ובאבני חן.

 

לקבוצה יש רשת של 1,500 חנויות בסין, הונג קונג, מקאו, סינגפור, קוריאה, מלזיה, ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. למעלה מ-1,430 מחנויות התכשיטים של לוקפוק ממוקמות בסין. לוקפוק וחברת צ'אי טאו פוק מתחרות על אותו פלח שוק, ולא נדיר לראות בסין ובהונג קונג חנויות של שתי החברות, האחת בסמוך לשנייה.

 

כחלק מתכנית לשלוט בכל מערך הייצור, הקימה לוקפוק בשנת 2003 מפעל ענק לייצור תכשיטים, המשתרע על פני כ-350,000 מ"ר, בעיר נאנשה (Nansha) במחוז גאונגז'ו. הקבוצה פתחה את המפעל מתוך אמונה כי מפעל משלה יאפשר לה לספק באופן שוטף תכשיטים איכותיים לכל חנויות הרשת. המפעל עשוי לגדול, בהתאם לעלייה במספר החנויות של הקבוצה, במטרה להמשיך ולספק תכשיטים איכותיים, בתהליך ייצור העומד בתקני איכות בינלאומיים כמו ISO 9001 ו-ISO 14001.

 

שמירה על סטנדרטים גבוהים של ייצוא ואיכות השירות היא חלק ממדינות החברה. בשנת 1996 ייסדה לוקפוק מעבדה גמולוגית בשם China Gems Laboratory Limited, על מנת להציע שירותי תיעוד ליהלומים, אבני ג'ייד ואבני חן המשובצות בתכשיטי החברה. המעבדה בודקת בנוסף גם את איכות הזהב שממנו עשויים תכשיטי החברה.

 

בשנת 2013, הקימה קבוצת לוקפוק את  Victoria Gemological Institute – מעבדה שעוסקת במתן תעודות לתכשיטים, וכן בהכשרה מקצועית. למעבדה יש סניפים בהונג קונג ובסין, והיא מספקת שירותים גם לתכשיטנים וללקוחות פרטיים.

 

לוקפוק משווקת בין היתר מותגי שעונים כמו הובלוט (Hublot), אוגמה (Omega), רדו (Rado), טאג הויר (Tag Heuer), המילטון  (Hamilton) ועוד.

 

בראש הקבוצה עומד היו"ר והמנכ"ל, וונג וואי שוונג (WONG Wai Sheung), ומטה הקבוצה שוכן בהונג קונג. מניות החברה נסחרת בבורסת המניות של הונג קונג מאז מאי 1997.

 

מאת איריס הורטמן

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן