דלג לתוכן המרכזי
the israel diamond industry logo

הלו קיטי דמות מצוירת ששווה מיליונים

יוקו שימיזו (Yuko Shimizu), מהחברה היפנית סאנריו (Sanrio), המציא את דמות החתולה המצוירת "הלו קיטי" ב-1974. שנתיים אחר כך היא הגיעה לארה"ב. חברת סאנריו הפכה את המותג לאימפריה שיווקית המגלגלת מיליארדי דולרים, והיא רושמת רווח שנתי נאה של 5 מיליארד דולר מדי שנה. למרות שקהל היעד המקורי של מוצרי הלו קיטי, הנעים מפריטי אופנה ועד כל פריט צרכני שאפשר להעלות על הדעת, היה נערות מתבגרות, כיום הם מיועדים גם למבוגרים.
ב-2005 חברה סאנריו לחברת התכשיטים סימונס (Simmons) לטובת יצירת תכשיטים ממותגים של הלו קיטי. המעצב קימורה לי סימונס יצר תכשיטים עשויים זהב, יהלומים מלוטשים וחומרים נוספים. מחירי התכשיטים נעו בין 300-5,000 דולר, אך על מנת למשוך קהל צעיר יותר, בעל תקציב מוגבל, חברה סאנריו לתאגיד זייל ויצרה שעונים מכסף ואבני חן שמחירם מתחיל ב-50 דולר בלבד.

 

עוד ערכים שיעניינו אותך