תכשיטים יהלומים הונג קונג

אופטימיות בשווקי המזרח בסיום תערוכת מרץ בהונג קונג

תערוכת התכשיטים והיהלומים הראשונה לשנת 2017 בהונג קונג מסמנת, אולי, את המגמה בענף היהלומים העולמי, ובמזרח הרחוק בפרט.
יו"ר מכון היהלומים, שמואל שניצר, אומר כי: "ההתרשמות הכללית מהתערוכה היא כי יש שיפור מסוים בשוק במזרח הרחוק. משיחה שערכתי עם לורנס מה, נשיא הבורסה בהונג קונג, עולה כי יש עליה בכמות המבקרים בתערוכה. תמהיל המבקרים השנה כלל יותר סינים, בניגוד לשנים קודמות שבהן הם נעדרו מהתערוכה. בנוסף לסינים, הגיעו לתערוכה גם מבקרים מאינדונזיה, הפיליפינים, תאילנד ועוד. אלו עדיין לא המספרים שאנו רוצים לראות, אבל זה מעודד. הקניינים האלו נוספו לקניינים ההודים שהגיעו וממשיכים להגיע לתערוכות, וקנו כמויות יפות מהמציגים הישראלים".

 

"ההתרשמות היא כי העסקים במגמת עליה", המשיך שניצר. "משיחות עם קניינים סינים ועם קניינים של רשתות מהונג קונג שמשווקות בסין, התרשמתי שיש שיפור בשוק. אני מקווה שזאת אינדקציה טובה לשיפור השוק גם בחודשים הקרובים".

 

HKTDC ביתן מכון היהלומים בתערוכה בהונג קונג
צילום:מכון היהלומים הישראלי

 

 

בנוגע לפעילות של ביתן מכון היהלומים, אמר שניצר כי: "הביתן של מכון היהלומים היה מאד פעיל. סמנכ"לית השיווק אירה צרלינה והצוות המקומי של המכון בהונג קונג, בראשות נועה פרדו, שירתו את המציגים הישראלים וגם את המבקרים בתערוכה. עמדת Get Diamonds הייתה עסוקה מאד, ובין המתעניינים יש לקוחות חוזרים לצד פנים חדשות".

 

 

סמנכ"לית השיווק של מכון היהלומים, אירה צרלינה, אמרה כי: "ביתן מכון היהלומים בתערוכה היה עמוס בכל ימי התערוכה, גם כשנפתחה תערוכת התכשיטים המתקיימת בעיר עצמה. השנה, הציע הביתן למבקרים, בנוסף לעמדות קפה ובירה, גם עמדת הטענה לטלפונים סלולאריים וכן עמדת משחק, ממותג ברוח Get Diamonds, המציע למשתתפים לפוצץ יהלומים בתמורה לפרסים. המשחק נועד למשוך את המבקרים, ולהעביר אותם לעמדות ההרשמה.
ההתרשמות הכללית שלי עם סיום התערוכה כי התנועה בתערוכה הפעם היתה רבה יותר בהשוואה לתערוכת מרץ הונג קונג בשנה שעברה."

 

כ-80 חברות הציגו בביתן הענפי הישראלי בתערוכת התכשיטים והיהלומים הראשונה לשנת 2017 בהונג קונג. את התערוכה מארגן מכון הייצוא של הונג קונג, HKTDC, ומוצגים בה יהלומים, תכשיטים, אבני חן ופנינים. ביתן מכון היהלומים בתערוכה כלל עמדות של פלטפורמת המסחר Get Diamonds, המאפשרת לחפש יהלומים בביתן הישראלי, וכן במלאי הכולל במערכת.
מאת: איריס הורטמן

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן