טבעת אמרלד "רוקפלר"

כריסטי'ס: אבן "אמרלד רוקפלר" גרפה כ-5.5 מיליון דולר

מחיר שיא חדש נרשם במכירת Magnificent Jewels של כריסטי'ס (Christie’s), שנערכה בניו יורק ב-20 ביוני: אבן האמרלד רוקפלר (Rockefeller Emerald) נמכרה לחברת הארי ווינסטון (Harry Winston) תמורת 5,511,500 דולר, שהם כ-305 אלף דולר לקרט – שיא עולמי חדש לקרט במכירה פומבית, כך דווח ב-IDEX Online.

 

מכריסטי'ס נמסר כי מנכ"לית הארי ווינסטון, ניילה האייק (Nayla Hayek), "הורתה להשיב את האבן המרהיבה הזו הביתה בכל מחיר". סך ההכנסות במכירה הפומבית הסתכמו ב- 26,126,500 דולר, ממכירת 83% מהפריטים, וכ-89% מהם במונחי ערך.

 

ראש חטיבת התכשיטים של כריסטי'ס בארה"ב, טום בורשטיין (Tom Burstein), מסר כי "אבן אמרלד רוקפלר ההיסטורית, לצד הקולקציות ברמה המוזיאונית של לואיס קומפורט טיפאני (Louis Comfort Tiffany) וקרטייה (Cartier), היו הליבה של המכירה הפומבית המפוארת. מחירי השיא שהשיגו אמרלד רוקפלר ויהלום פנסי ירוק עמוק עם גוון אפרפר וכחלחל, לצד הצעות תחרותיות שהוגשו עבור תכשיטים חתומים ,הדגישו את עוצמת השוק של תכשיטים באיכות הגבוהה ביותר. צוות התכשיטים שלנו גאה לסיים את המחצית הראשונה של השנה באופן כה מרשים, ואנו כבר מצפים לעונת המכירות בסתיו".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן