yen s 15530302 3903147

שרין חודרת לשוק תכשיטי היהלומים ביפן

חברת שרין טכנולוגיות הישראלית הודיעה כי הטמיעה לראשונה ביפן את תבנית מכירות היהלומים הדיגיטליות Sarine Profile, עבור קמעונאית התכשיטים המובילה K-Uno.

 

רשת K-Uno מנהלת 38 חנויות תכשיטים ברחבי המדינה, ומייצרת בעצמה יהלומים ותכשיטים. לדברי שרין, פתרון Sarine Profile השלם "מספק חווית צרכן דיגיטלית חדשנית במהלך המסע לרכישת יהלום". K-Uno השיקה בשבוע שעבר את ה החדש שלה, המתבסס על Sarine Profile, בחנות הדגל של הרשת בטוקיו.

 

המנכ"ל הנכנס של שרין, דיוויד בלוק, מסר כי "שרין טכנולוגיות שמחה לשתף פעולה עם K-Uno, ולקחת חלק ביצירת גישה מהפכנית חדשה למכירות תכשיטי יהלומים ביפן – מדינה בעלת היסטוריה ארוכה של חדשנות בתעשיית היהלומים והקמעונות".

 

מנכ"ל שרין הוסיף כי "המסירות של K-Uno לספק מידע מדויק ושקוף על היהלומים המוצעים על ידה, ואת חוויית הצרכן הטובה ביותר שאפשר, הופכים אותה לשותפה אידיאלית ליישום ראשון של Sarine Profile השלם ביפן".

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן