חברת שרין טכנולוגיות הישראלית הודיעה כי הטמיעה לראשונה ביפן את תבנית מכירות היהלומים הדיגיטליות Sarine Profile, עבור קמעונאית התכשיטים המובילה K-Uno.
רשת K-Uno מנהלת 38 חנויות תכשיטים ברחבי המדינה, ומייצרת בעצמה יהלומים ותכשיטים. לדברי שרין, פתרון Sarine Profile השלם "מספק חווית צרכן דיגיטלית חדשנית במהלך המסע לרכישת יהלום". K-Uno השיקה בשבוע שעבר את ה החדש שלה, המתבסס על Sarine Profile, בחנות הדגל של הרשת בטוקיו.
המנכ"ל הנכנס של שרין, דיוויד בלוק, מסר כי "שרין טכנולוגיות שמחה לשתף פעולה עם K-Uno, ולקחת חלק ביצירת גישה מהפכנית חדשה למכירות תכשיטי יהלומים ביפן – מדינה בעלת היסטוריה ארוכה של חדשנות בתעשיית היהלומים והקמעונות".
מנכ"ל שרין הוסיף כי "המסירות של K-Uno לספק מידע מדויק ושקוף על היהלומים המוצעים על ידה, ואת חוויית הצרכן הטובה ביותר שאפשר, הופכים אותה לשותפה אידיאלית ליישום ראשון של Sarine Profile השלם ביפן".