kay art 49

שיא מכירות לקמעונאית תכשיטי היהלומים הגדולה בעולם

קמעונאית תכשיטי היהלומים הגדולה בעולם, סיגנט (Signet), פרסמה דו"ח לסיכום 2016, ממנו עולה כי בשנת הכספים החולפת, רשמה החברה שיא מכירות של כ-6.555 מיליארד דולר, וכן רשמה שיא בהכנסות.

 

ענקית התכשיטים מסרה עוד כי "סיימה לעבוד על מחקר קריטי של פילוח לקוחות, שהדריך את פעילותנו במהלך השנה, ויסייע לנו להשיג את חזוננו האסטרטגי". המחקר הראה בין היתר כי הפילוח המיטבי של לקוחות החברה מתבצע על פי גישתם או הרגלי הרכישה שלהם.

 

בנוסף, ציינה החברה כי "רכישת זייל העניקה לסיגנט משקל ופריסה גיאוגרפית רחבים יותר, ומותגים בעלי ערך". כמו כן, נמסר כי סיגנט ביצעה "התקדמות משמעותית ביישום עקבי של הנהלים הטובים ביותר בתיקון תכשיטים, ניהול הנחות, מציאת מקורות למוצרים, תכשיטים בהתאמה אישית, ניהול כוח עבודה, ניהול מלאי, אירועים בחנויות, יעילות במדיה, ותחומים רבים נוספים".

 

הדו"ח קובע כי המותגים של סיגנט ממשיכים להוביל את שווקי התכשיטים המתמחים בארה"ב, בבריטניה ובקנדה. את המכירות הוביל המותג סטרלינג (Sterling), ואחריו המותג תכשיטי זייל (Zale). נכון לסוף 2016, סיגנט היא הבעלים של 3,625 חנויות תכשיטים ברחבי העולם, ובראשן קיי (1,129) וזיילס (730).

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן