פסל החירות

כך ניתן להציל את שוק היהלומים בארה"ב

שוק הצרכנות בארה"ב הוא השוק המרכזי של תעשיית היהלומים, האחראי לכ-40% מכלל הביקוש העולמי במונחי ערך. אולם גם אם ארה"ב נחשבת לשוק מוביל, מדובר בשוק מאוד יציב, לטוב ולרע. היציבות בעסקים אמנם חשובה, אך קשה לייצר מנועי צמיחה בסביבה יציבה. ברור כי צריך שינוי. עלינו לשנות את החשיבה בנוגע ליהלומים, ובנוגע לקהל שאנו מוכרים לו אותם. צריך לגבש הצעה חדשה לצרכן – לא כזו שתחליף את ההצעה הנוכחית, של יהלומים המשובצים בתכשיטים ומסמלים אהבה, אלא כזו שתחיה לצדה בשלום.

 

אם אנו, בתעשיית היהלומים, ניפתח למציאות החדשה הזו, תיפתח בפנינו הזדמנות גדולה. אני חושב שארה"ב היא שוק מתבגר שצריך להמציא מחדש, וכי המשימה הזו מוטלת עלינו. עלינו להגיע לצרכן מזווית אחרת, ובלב הגישה החדשה צריכה להיות שקיפות בנוגע למקור, לתהליך ולמחיר היהלום. אנחנו יכולים לרענן את השוק האמריקאי, ולהפכו שוב לשוק בצמיחה. זה דורש מאיתנו אומץ, ופתיחות לשינוי גדול.

 

לקריאת המאמר המלא מאת אהוד לניאדו לחצו כאן

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן