Forevermark Holiday Campaign

פוראברמארק משיקה קמפיינים לקידום תכשיטי יהלומים לקראת החגים

 

פוראברמארק (Forevermark), מותג התכשיטים של דה בירס (De Beers), השיקה פעילות מרובת ערוצים לעונת החגים, באמצעות שלושה קמפיינים – ‘Ever Us’, ‘Black Label’ ו-‘Seize the Day’.

 

תכנית ‘Ever Us’, שהושקה עם סיגנט (Signet) בשנה שעברה, כוללת פרסומת חדשה של פוראברמארק לתכשיטים המשובצים בשתי אבנים. הפרסומת צולמה בניו יורק סיטי, ובוימה על ידי אנדרס הלברג (Anders Hallberg).

 

בנוסף, פוראברמארק השיקה את קולקציית Black Label בחנויותיה ברחבי המדינה. הקולקציה כוללת כעת ארבעה ליטושים של יהלומים – עגול, קושן, מרובע ואובל. הקמפיין לקידום הקולקציה כולל פרסום בפרינט ובדיגיטל.

 

ולבסוף, פוראברמארק גם מחדשת את קמפיין ‘Seize the Day’ מהשנה שעברה, במטרה להגדיל את הביקוש הצרכני ליהלומים, באמצעות פנייה ישירה לגברים לקראת עונת החגים.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן