יהלומי דב

יהלומי דב: מצטיינים בשירות מקצועי, יעיל ואישי

 

יהלומי דב היא חברה מובילה ביצור וליטוש יהלומים. החברה רואה את עצמה כ"סופרמרקט ליהלומים". כיאה לחברה המגדירה עצמה כסופרמרקט היא עוסקת בייצור ובמסחר ביהלומים עגולים וליטושי פנסי, מגודל של חצאי נקודות ועד גודל של 50 קרט ויותר.

 

החברה מחולקת למחלקות כשכל אחת מתמחה בתחומה. מחלקה אחת מתמחה ביהלומים בגדלים של קרט ועד 50 קרט ומעלה. היהלומים בליטושים עגולים ופנטזי בצבעים גבוהים ונמוכים ונקיונות גבוהים. כמו כן, החברה מתמחה ביהלומים צבעוניים בכל הגדלים וכן ביהלומים גדולים ומיוחדים.

 

מחלקה נוספת מתמחה ביהלומים המיועדים לשוק האמריקאי בגדלים של קרט ומעלה עם תעודות מהמכון הגמולוגי האמריקאי (GIA) וחבילות של יהלומים לבנים בניקיון בינוני. מחלקה נוספת מתמחה רק בחבילות של עגולות בגדלים של חצי נקודה ועד קרטים בכל הצבעים והניקיונות. מחלקה אחרת מתמחה ביהלומים מרובעים המיוצרים לפי מידה (Calibrated) בהתאם לבקשת הלקוח. יהלומים אלו מיועדים ליצרני תכשיטים.
יהלומי דב מקפידה על יהלומים בליטוש איכותי ועל כן עובדת עם מלטשי יהלומים מישראל. המקצועיות והכישורים של המלטשים הישראלים ידועים בכל העולם ובנוסף, הקרבה הפיזית עוזרת לחברה להיות עם היד על הדופק ולפקח על איכות ותהליך הליטוש כולו.

 

"אנו עוסקים בייצור ובמסחר ביהלומים כבר למעלה מ-40 שנה ומקפידים לעבוד עם ממיינים וגמולוגים מומחים", אומר שלמה דב שמשוביץ, הידוע בכינויו שיצו, בעלי החברה. "אנחנו רוצים להוות עבור הלקוחות שלנו סופרמרקט ענק של יהלומים ולכן מציעים את כל מגוון היהלומים ממלס ועד ליהלומים גדולים, יהלומים עגולים ובליטוש פנסי עם ובלי תעודה גמולוגית. אנחנו צוות של למעלה מ-20 איש העובדים ביחד, לתת ללקוחות שלנו את השירות המקצועי, היעיל והאישי, המותאם במיוחד בשבילו".
יהלומי דב נוסדה ב-1983 על ידי שלמה דב שמשוביץ, דור שני לסוחרי יהלומים. שיצו נולד למשפחת יהלומנים והתחתן עם בת למשפחת יהלומנים. הוא החל בעיסוק ביהלומים כבר בשנות ה-70 של המאה הקודמת, ורכש ניסיון עשיר והיכרות מעמיקה בתחום. שיצו החל את עסקיו תחילה בצרפת, ומשם עבד בכל השוק האירופי. עם חזרתו לארץ בשנת 1983 הקים את יהלומי דב והחברה עברה לעבוד גם בשוק האמריקאי והאסייתי.

 

שיצו עוסק בנוסף לפעילותו העסקית גם בפעילות למען הציבור בבורסת היהלומים. משנת 1995 הוא עוסק בתפקידים ציבוריים שונים כחבר בועדות הפועלות בבורסה וכיום הוא ממשיך בפעילות ומשמש גם חבר בנשיאות הבורסה ומזכיר כבוד של בורסת היהלומים.

 

שיצו, הוא דור שני בענף היהלומים הכניס לחברה את הדור השלישי, בתו, עדי: "אני מכירה יהלומים כל חיי כי הם היו נושא שיחה עיקרי בבית וזה רק טבעי שאמשיך לעבוד בחברה. המסחר ביהלומים מבוסס על אמון ואנו ידועים ביושר ובקפדנות שלנו כלפי הלקוחות. הם יודעים שאת ההזמנה שהפקידו אצלנו יקבלו במלואה".

 

"עולם היהלומים נמצא במגמת שינוי והופך יותר ויותר מאישי לדיגיטלי ואנו מנסים להתאים את עצמנו לשינוי. הסוד הוא לקלוט את השינוי ולבצע אותו בזמן ואני מאמינה שנצליח", סיפרה עדי.

 

יהלומי דב מופיעה באופן קבוע בתערוכות היהלומים והתכשיטים המתקיימות בהונג-קונג. "אנו מציגים כבר 8 שנים בתערוכות התכשיטים והיהלומים בהונג קונג מתוך רצון לשמור על קשר ישיר עם הלקוחות הקבועים שלנו וכן ע"מ להכיר לקוחות חדשים" אומר שיצו.

 

בחודש יוני ניתן יהיה למצוא את החברה בביתן3B508 ובספטמבר יציגו יהלומי דב בביתן 7S35-37.
לחברה אתר אינטרנט www.dovdiamonds.co.il ודף פייסבוק www.facebook.com/dovdiamonds

 

צפו בתמונות יהלומי דב

עקבו אחרי יהלומי דב בפייסבוק

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן