קביעת המזוזה באגף האינטרנט השיווקי

נחנך אגף האינטרנט השיווקי בבורסת היהלומים

בטקס חגיגי נחנך היום ( 16 במאי 2016) אגף חדש בבורסת היהלומים – אגף האינטרנט השיווקי.

 

נשיא בורסת היהלומים, יורם דבש, אמר בטקס כי "יש הרבה נחת מהמרכז החדש שנפתח, לא רק מהמבנה היפה אלא גם מהקונספט. אנו עושים מאמצים לספק יתרונות יחסיים ליהלומנים הישראלים, ולהביא אותם לעשות שימוש באינטרנט ככלי שיווקי. זהו תהליך ארוך, ולציבור לעיתים קשה לאמץ אותו, אך זהו הכיוון. אני מאמין כי צעדים אלו יספקו לנו את היתרון היחסי. צריך לחשוב לטווח הארוך, ולאמץ את השינוי".

 

שלושת ראשי הענף – נשיא בורסת היהלומים, יורם דבש, נשיא התאחדות תעשייני היהלומים, קובי קורן, ויו"ר מכון היהלומים, שמואל שניצר – קבעו יחד את המזוזה.

 

בחדר האינטרנט השיווקי יש ארבע עמדות מחשב לשימוש קהל היהלומנים, מכונת צילום DiaPix של חברת אוגי לצילום תכשיטים ויהלומים ב-360 מעלות, וכן מכשיר צילום של GemCam, המאפשר לצלם יהלומים ישירות לטלפון הנייד.

 

מחוץ לחדר, ניתן לראות על גבי מסכי מחשב גדולים את הביקושים העכשוויים, שמועלים בזמן אמת לתוכנת Get Diamonds.

 

באגף ניתן לקבל עזרה בצילום יהלומים. כמו כן, ניתנת הדרכה באופן השימוש במערכת Get-Diamonds, וניתן להגיע לאגף על מנת להעלות ביקושים ישירות למערכת.

 

ציבור היהלומנים מוזמן.

 

לגלריית התמונות לחץ כאן.

מאת: איריס הורטמן

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן