צמיד זהב של פנדורה

הכיוון החדש של פנדורה: "העצמה נשית באמצעות תכשיטים"

מותג התכשיטים הדני פנדורה (Pandora) גיבש קונספט חדש לעונת אביב/קיץ 2017 – כוח נשי. החברה שכרה את שירותיה של חברת הפרסום מקאן לונדון, ליצירת קמפיין פרסום לציון "הצעד הראשון בכיוון החדש, בנוגע לאופן שבו יקדם המותג העצמה נשית באמצעות תכשיטים בעתיד".

 

בחודש אוגוסט, פנדורה דיווחה על עלייה שנתית של 20% בהכנסותיה ברבעון השני, שהסתכמו ב-644.5 מיליון דולר. הרווח הנקי של החברה ברבעון זה עלה ב-34.2% והסתכם ב-181.9 מיליון דולר, לעומת 135.6 מיליון דולר ברבעון השני של 2015. מנכ"ל החברה, אנדרס קולדינג פריס (Anders Colding Friis), ציין כי ניתן לייחס את העלייה בהכנסות וברווחים של מותג התכשיטים לכך ש"הצמיחה בכל האזורים נמשכה ברבעון השני.

 

אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA) ואסיה-פסיפיק שמרו על המומנטום החזק ביותר, עם גידול דו-ספרתי בהכנסות, בזכות צמיחה דו-ספרתית חיובית והמשך התחזקות רשת החנויות של החברה".

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן