forevermarkֹ art 8

פוראברמארק צופה גידול של 30% במכירות התכשיטים בהודו

מותג התכשיטים פוראברמאק (Forevermark) של דה בירס צופה גידול של 30% במכירות בהודו כך על פי ראיון שהעניק מנכ״ל החברה סטפן לוסייה (Stephen Lussier) ל-The Economic Times וצוטט ב-IDEX Online.
לוסייה אמר, כי הביקוש בהודו צמח ב-35% בשנת 2015, אך התחזית ל-2016 הונמכה, בין השאר כתוצאה מהשביתה בת 42 הימים במגזר התכשיטים ההודי מוקדם יותר השנה. הוא הוסיף ואמר, כי היציבות העולמית במחירי היהלומים הובילה את החברה לצפי גידול של 30% במכירות.

 

מנכ״ל פוראברמארק הוסיף ואמר, כי החברה הייתה מותג התכשיטים העיקרי בהודו. ארה״ב, שוק היהלומים הגדול בעולם במונחי ערך, נשארה המוקד העיקרי של המותג.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן