bluenile03

בלו נייל סוגרת שנה עם גידול של 1.4% במכירות תכשיטים

מכירות הנטו של בלו נייל, קמעונאית היהלומים ותכשיטי היוקרה המקוונת, ירדו ב-4.8% ברבעון הרביעי שהסתיים ב-3 בינואר 2016 ל-150 מיליון דולר, זאת לעומת 157.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

 

מכירות הנטו של הקמעונאית המקוונת לשנת הכספים שהסתיימה ב-3 בינואר 2016 הסתכמו ב-480 מיליון דולר, גידול של 1.4% בהשוואה ל-473.5 מיליון דולר בשנת הכספים שהסתיימה ב-4 בינואר 2015.

 

בלו נייל דיווחה עוד, כי חנות ה-Webroom השניה שלה, הממוקמת בקניון Westchester בוויט פליינס (White Plains), ניו יורק, צפויה להיפתח לציבור בקיץ הקרוב. בלו נייל חנכה את החנות הפיזית הראשונה שלה בקניון היוקרה Roosevelt Field בלונג איילנד (Long Island) ביוני 2015, במטרה להרחיב את חוויית הקנייה המקוונת. החנות בקניון Westchester היא הראשונה מתוך ארבע חנויות דומות שמתכננת החברה לפתוח במהלך השנה.

 

חנויות ה-Webrooms הינן חללי תצוגה פיזיים, אשר בנוסף למחשבים, טאבלטים ומחשבים ניידים, מעניקות לצרכנים אפשרות קניה נוספת, בעודם נהנים במקביל מהיתרונות של המחירים באינטרנט, יעוץ חינם, מגוון רחב, ואיכות מצויינת. צרכנים יכולים לצפות במוצרים ולמקם את הזמנת בטאבלטים הזמינים ב-Webroom, בסיועם של יועצים במקום. המודל היעיל של בלו נייל מאספר לחברה לייצר יותר מכירות למ״ר מחנות תכשיטים מסורתית, תוך כדי שמירה על מחירים נמוכים בהרבה ממתחרים.

 

״חנות ה-Webroom הראשונה הצליחה מעבר לציפיות שלנו, ואנו שמחים להרחיב חווית קניות זו, השונה מכל דבר אחד בתחום קמעונאות התכשיטים. יעילותו של ה-Webroom והמודל המקוון מאפשרים לנו בו זמנית למנף ולשבש את חוויית הקניות הפיזית, הסבירה ג׳ולי יוקום (Julie Yoakum), סמנכ״לית מרצ׳נדייז בבלו נייל.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן