india jewel08

דו״ח חדש: מכירות התכשיטים ואבני החן יצמחו ב-6%

דו״ח צרכנות וקמעונאות חדש שהתפרסם לאחרונה ובוחן את המצב הנוכחי ותרחישי הצמיחה של תעשיית התכשיטים ואבני החן העולמית בשנים 2015-19, צופה שההכנסות בשוק יגדלו בשיעור צמיחה שנתי מורכב (CAGR) של כ-6%.

 

על פי הדו״ח של חברת Technavio, שוק התכשיטים ואבני החן מפוצל מאוד וחמשת השחקנים המובילים בו אחראים ל-12% בלבד מההכנסות העולמיות ב-2014.

 
הדו״ח מגלה, כי השוק תלוי מאוד בשינויים שחלו בסגנון החיים והעדפות הצרכנים, כאשר תרבות, מוצא אתני ואופנה הם שלושת המשתנים העיקריים שקובעים את העדפות קניית התכשיטים של הצרכנים. העליה בשימוש בתכשיטים באופן יומיומי יצרה הזדמנות צמיחה.

 
הגידול באוכלוסיה, במיוחד בסין ובהודו, הוביל לשליטה של איזור אסיה-פסיפיק (APAC) בשוק התכשיטים ואבני החן ב-2014, עם 53% מהשוק. לדברי ברייש קומאר צ׳אוביי (Brijesh Kumar Choubey), אנליסט ב-Technavio, ״צ׳או טאי פוק (Chow Tai Fook) ו-Rajesh Exports הן שתי החברות המובילות באיזור, הפועלות בסין ובהודו, בהתאמה״.

 
״סין היא השוק הגדול ביותר באיזור, ואחראית על 42% מההכנסות. הודו, שנמצאת במקום השני, היא שוק שבו דפוסי הקניה מושפעים מאוד מהרגל תרבותי של קניית תכשיטי זהב כהשקעה ומתנות באירועים״, מסרה Technavio בהודעה לעיתונות. ״APAC צפוי להיות האיזור בעל קצב הצמיחה המהיר ביותר במונחי CAGR וצפוי לצמוח בקצב של יותר מ-7% בחמש השנים הבאות״.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן