new york art 5142897

ה-DPA ישווק יהלומים לדור הצעיר

איגוד מפיקי היהלומים (Diamond Producers Association או DPA) הודיע על מינויה של סוכנות הקריאייטיב Mother New York כשותפת השיווק הגלובלי האסטרטגי שלו.

 

״סוכנות Mother New York תשתף פעולה עם ה-DPA כדי לגלות כיצד ההבטחה הייחודית של יהלומים יכולה להתחבר עם הדור החדש״, כך נכתב בהודעה לעיתונות של ה-DPA, כפי שפורסמה ב-Diamond Intelligence.

 

ה-DPA כונן במאי 2015 על ידי אלרוסה (Alrosa), דה בירס (De Beers), ריו טינטו (Rio Tinto), יהלומי דומיניון (Dominion Diamond Corporation), תאגיד היהלומים לוקרה (Lucara Diamond Corporation), יהלומי פטרה (Petra Diamonds), ויהלומי ג'ם (Gem Diamonds).

 

בהודעה לעיתונות שפורסמה לאחר הכינון על ידי דה בירס נכתב, כי חברי ה-DPA "יעבדו יחדיו כדי לתמוך בפיתוח ענף היהלומים", תוך כדי התמקדות ביוזמות שיווק, שיפור הביקוש הצרכני, מחקר מסחרי וצרכני, ופעילויות נוספות.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן