יורם דבש

בורסת היהלומים הצטרפה למועדון הצרכנות עוגן של איגוד לשכות המסחר

בזכות ההסכם יהנו חברי הבורסה ועובדיה ממגוון הטבות, מבצעים והנחות של חברי המועדון. החתימה על ההסכם התקיימה בנוכחות נשיא בורסת היהלומים הישראלית, יורם דבש, נשיא לשכת המסחר תל אביב והמרכז ונשיא איגוד לשכות המסחר, אוריאל לין, יו"ר ועדת צרכנות, חני ישראל, חברים בנשיאות ובהנהלת הבורסה, ונציגי מועדון הצרכנות.
"רווחת העובדים הוא נושא חשוב מאוד. הבורסה משקיעה מאמצים ונוקטת בפעולות רבות כדי לתמוך בחברי ובעובדי הבורסה״, אמר נשיא הבורסה, יורם דבש בדברי התודה לחברי ועדת צרכנות שהובילו את המהלך. ״היום אנו מצטרפים למועדון צרכנות המונה למעלה מ-10,000 חברים, אשר מעניק את ההטבות הטובות ביותר בשוק. אני מברך על ההצטרפות ואנו נעשה את המירב כדי שכמה שיותר חברי ועובדי הבורסה יוכלו להנות מהטבות אלה".

אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר אמר: ״אני שמח לשתף פעולה עם הבורסה ולציין היום את הידוק יחסי העבודה בין שני הארגונים שלנו. יש בינינו זהות גדולה ותמיד נהיה פתוחים לשיתופי פעולה בנושאים נוספים בעתיד".

og3_art-4920607[2]
צילום:דני ארוסי

חני ישראל, יו״ר ועדת צרכנות בבורסה נשאה גם היא דברים באירוע ואמרה: "זו הפעם הראשונה שהבורסה מצטרפת לגוף רציני כזה. לאחר בדיקה מקיפה שביצענו, הגענו למסקנה שההטבות של מועדון עוגן עולות לעין ערוך על הטבות של מועדוני צרכנות אחרים. ביקשנו להחיל את כרטיס המועדון גם על פקידים ובעלי תגים נוספים ואני שמחה שנעתרתם לבקשתנו. כרגע מיועד הכרטיס לחברי ועובדי הבורסה ובני זוגם".

במסגרת ההסכם, המעניק לחבריו אלפי הטבות ומבצעים, ינפיק מועדון הצרכנות עוגן כרטיס אשראי ייחודי עם לוגו הבורסה לחבריה בשיתוף ״לאומי קארד״. כרטיס האשראי העסקי יאפשר למחזיקיו להנות ממגוון הנחות ומבצעים בתחומי אופנה, מוצרים לבית, הופעות, הצגות, אטרקציות, השכרת רכב בחו"ל בהנחה, כניסה חופשית לטרקלין 'דן' בנתב"ג, 10% הנחה ברשת קניוני עזריאלי, כפל מבצעים, כפל הנחות ועוד.
בנוסף, יקבל כל חבר מועדון כרטיס מועדון אישי נטען לשימוש רב פעמי, בו ניתן יהיה להטעין רכישות יחודיות מאתר המועדון. כרטיס הטעינה הרב פעמי מקנה 15% נוספים לערכה של כל טעינה. כלומר, טעינה של 1000 שקלים שווה בפועל 1150 שקלים.
בתקופה הקרובה יתקיים בבורסה יום הרשמה למועדון הצרכנות החדש.

באדיבות אתר בורסת היהלומים הישראלית

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן